TorbjørnK Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Golfer i dag jeg.. -Grå rutete peak shorts -Rosa peak t-skjorte -Hvite ankelsokker Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Golfer i dag jeg..-Grå rutete peak shorts -Rosa peak t-skjorte -Hvite ankelsokker 8722738[/snapback] Jøsses, golfer i dag jeg og faktisk, ute i regnet =/ Beige chinos (JL) Sort belte (Versace) Sorte golfsko (Calaway) Hvit pique (RL) Sort windbreaker (Nike) Over hode: En stor sort paraply På ryggen: Sort bagg med matchende jernsett (Callaway) Og en søt hvit hanske Senere på dagen, lesing til eksamen: Jeans (Acne) sort tee (Fillipa K) Endret 28. mai 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Er dette en femi tråd? Jeg er en blanding av skater og soss i dag -Hvite nike sko -Hvit genser med v-hals -Baggy ola-bukse Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Sint: Pysjbukse Hvite Tennissokker Hvit plain Hugo Boss tee Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Helt vanlig skoledag: Olabukse, Band t skjorte og en hettegenser Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Varmt vær, ute av dusjen etter trening. - Svær bokser. - Romslig treningsbukse. - Tinestafett-tskjorte i størrelse XL. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Dagens antrekk: PC stasen - Boxer og sokker Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Solbrennt 8x går bare i boxer fordi jeg sovnet i solen, så det gjør vondt å ha på klær Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Treningsantrekk idag. Nike treningsbukse Nike trenings t-skjorte Nike Sokker Hmm, var visst en nike dag idag Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Eksamenslesing: Hvite jeans (Tiger Idol) Brunt belte (Gucci) Brune sko (ToS) hvit v-hals tee (Fillipa K) Lyseblå v-hals genser (Lacoste Vintage) Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Idag: militærsko Svart levis bukse. svart Gorgoroth - Antichrist hette genser svart Immortal - demons of metal - t-shorte sokker. svarte ikke sps merke. belte Patron belte, ( stort ) ikke jalla dritt som blir solgt på krapyl Lurer på hva slags stil jeg har ? Endret 31. mai 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Idag: militærsko Svart levis bukse. svart Gorgoroth - Antichrist hette genser svart Immortal - demons of metal - t-shorte sokker. svarte ikke sps merke. belte Patron belte, ( stort ) ikke jalla dritt som blir solgt på krapyl Lurer på hva slags stil jeg har ? 8752991[/snapback] Jeg liker også metall band, men jeg tørr ikke å vise det til andre som feks i kles-stil.. Da blir man egentlig sett på som litt rar/emo der jeg kommer fra Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Slappeavisola-dag: - Hvite sokker - Hvit kortbukse - Hvit t-skjorte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Varmt og fyll og fest-dag: Lysedenimblå shorts fra Selected Koksgrå tanktop fra Nike Sort MAN-bokser Hvite Nike-sokker Svart bandana/buff-sak fra H&M Fancy belte med øljekk fra KappAhl Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Helg/slask antrekk: Stor In Flames T-skjorte Stor Adidas joggebukse gråe sokker rød og sort "silke" boxer Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 i dag går jeg: -Vanlig blå diesel jeans -Sorte sokker, ikke noe spess merke -sort Levis t-skjorte -Jack and jones grønn og hvit boxer -Jack daniels tennessee whiskey trucker cap -Brunt belte m. svær bull beltespenne -Pilot briller -og til sist sorte dc sko Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 svart joggebukse og birkebeiner genser aka slaske klær. har ikke vert på skolen i dag så gadd ikke ta på noe litt mer fancy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Helg: Hvite og svarte sjakkrutede (med hodeskaller inni sjakkrutene) tøffellignende sko fra Vans Hvite tennissokker fra Champion(s) Lysedenimblå shorts fra Selected Hvit bokser fra Calvin Klein Hvit t-skjorte fra BOSS Blå skjorte med fancy drage og tribalsaker på Svart buff/bandana-sak. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Slapp dag hjemme i sofaen Sorte tights Sort og hvit stripete t-skjorte (lang) med leppemotiv Sort pannebånd Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Fiiint vær Sort topp, hvit vid topp over, sort kort shorts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg