Hashtægg Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Slækk, kjedelig deppedag hjemme: Adidas shorts Hvit topp Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Skikkelig slaskedag i dag... Opprevet joggebukse og slitt trøye... Fikk litt sjokk da vi hadde besteforeldrene mine på besøk, men gadd ikke gå ned å skifte Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg er også slask for øyeblikket - BB pysjbukse - Hvite tennissokker - Hvit levi's tee - Stor lys grå hettegenser Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Slappe av etter konfirmasjonsbesøk - Lyseblå BB-bokser - Lys Lee dongribukse - Grå, random t-skjorte med rødt trykk - Hvite tennissokker Endret 6. mai 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Øving til prøver. Blå pysjbukse med små mus på. Hvit topp. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Hvite Zegna jeans Sorte sokker Hvit hugo boss tee Svart V-hals genser (H&M) BB-boxer Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) I dag er jeg "ikke-orke-å-kle-seg-ordentlig-etter-at-jeg-har-stelt-meg" - Emerica dongribukse, som er stappa oppi - Hvite tennissokker - Mørk t-skjorte jeg fikk for lenge siden, med rødt trykk - Hvit Quiksilver bokser med svart og blått trykk Endret 13. mai 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Swix skibukse(fant ikke joggebuksa mi!) Exist Tshirt med "IM WITH STUPID--->" tekst på Svarte sokker Random svart bokser. leser til eksamen i Organisasjons psykologi og Ledelse. Yay.not Lenke til kommentar
macciato Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Dagens: Rosa pysjgenser med knapper som ikke funker og den største joggebuksa i huset..som er lillesøster sin Har ikke orka å ta på meg bh engang Føler meg direkte ekkel Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Lekseklær (Jobber med et enormt prosjekt) Møkkete joggebukse Hettegenser og enormt rufsete hår Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Dagens stil: Mørk og mystisk Klesplagg: Sort kortermet skjorte, mørk olabukse, og da jeg var ute i stad, svart skinnfrakk. Og håret er faktisk temmet, for en gangs skyld, ligger pent og pyntelig der det skal være Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Mørkeblå småbaggy rutete bukse. En rutete skjorte, hovedsaklig rød. Converse All-Star Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 T-skjorte, jeans, svarte sokker. Same procedure as every day, James. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg er russ lol. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 XXL Grå joggebukse Stygg t-skjorte snakker naturfagprøve i morgen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Største svarte joggebuksa og en svart hettegenser. Vi snakker mattetent imorgen, and i'll be BLACK! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Hmm preppy hiphoper kanskje Levis 511 Sort belte (Versace) Hvit og grønn tee (Icecream) Hvit og grønne sneakers (Adidas Stan Smith) Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Ganske Chill sommerstil... ( synd været ikke er enig ) -Hvit linbukse -Grønn pique med alligator på -Blå Flop-flops fra Ck Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Skoleantrekk: Lyse jeans hvit skjorte marineblå cardigan brunt belte brun klokke brune sneakers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg