rhymenocerous Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 - Dongerbukse - Hvit t-skjorte - Blomsterboxer <3 - Svarte sokker - Bandanan jeg tok fra ei i klassen i går :S Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Svart genser fra kjæresten min og svart bukse fra carlings. vans sko Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Klar For sommeren! -Hvit Microfiberboxer <3 -Hvit Linbukse fra Selected -Lyseblå Flip-flops fra Calvin Klein -Mine elskede Ray Ban Aviators Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ser ut som en Rasist i dag xD! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ser ut som en Rasist i dag xD! 8535623[/snapback] Stor hvit hette over hodet og tre K'er printet på ryggen? Lenke til kommentar
-Johanne Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Klar for helg! -Lys blå dongeribukse -Svart og hvit T-skjorte-ting i silke -Svarte sokker -Bjørn Borg Bilde (viser ikke så godt da, men det nærmeste jeg kom hele antrekket) Endret 4. mai 2007 av -Johanne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Rødruss! Rød Snekker Metal Hvite Nike-sokker Rød russebokser Hvit slim-t-skjorte det står Russ på Hvit labfrakk med en pyrosmurf bakpå ^^ Klar for Kongeparken indeed ^^ Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 En retro jakke, som det står: Ceskoslovensky Fotballovy Svaz på ryggen av! Utrolig fet. Under har jeg en sommerlig skjorte kjøpt på VIC Rosa BB Boxer pryder underlivet mens en Shine-bukse får lov å være over den igjen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Kos. Sorte tights (jaa, jeg ELSKER tights) Lang brun topp med hvite prikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Chav: Globe caps Etnies zip hood Craftbukse Etnies ankelsokker Adidas sneakers Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Formal/rocka/laidback Åpen Ralp Lauren-hettegenser i svart Hvit Bruuns Bazar-skjorte, skinny Bertoni-slips i svart Svart Nudie Slim Jim, svart Lacoste-belte (synes ikke/sjelden) Hvite converse Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Dagens outfit: - Grå ziphood, Resteröds - Rosa piquet, Lacoste - Svart boxer, Björn Borg - Svart belte, Koffeliane Birkebane - Lyseblå jeans, Levi's - Svarte sokker, Lacoste yayhm. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 - Vinrød Lacoste Piqueskjorte - Mørkeblå m/lyse striper Bruuns Baazar piratbukse - Nike Shox joggesko med mørkerøde Shox (som matcher piqueskjorten ). Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Style of today: ? - Rosa T-skjorte, Peak - Rosa kortermet Skjorte, Bertoni - Hvit Shorts med svarte ruter, Peak - Svart Belte, Ricco Vero - Hvite Tennis-sokker, Nike Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 I dag er jeg konfirmasjons-gjest: -Jeans fra J&J -T-skjorte fra Red Alert -Dressjakke -Grønne nike-sko i semsket skinn Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 I dag skal jeg på konfirmasjon. Og nei, jeg bruker ikke bunad Brun sommerkjole med noen slags hvite blomsteraktig greier. Gullsko Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 For øyeblikket har jeg bare på meg en mørk nudie jeans og blå bjørn borg boxer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Fotballtrening Grønn portugalshorts Hvit Pepsidrakt Svart Diadoragenser. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ned å svømme antrekk: Grønn pique (Lacoste) Rådenim jeans (Acne) Sort belte (Versace) Hvit og grønne sneakers (Adidas Stan Smith) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Kvasiproper marinebefal: M/2000 US Alfa kontorboots Panserberret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg