Engel_Linn Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 I dag er jeg den som driter i hva jeg har på meg Rett og slett fordi at man ikke trenger å kle seg for å gå på skolen engang. Skolen vår er så tragisk at nattbukse faktisk er akseptabelt. Ikke det at det er noe galt i nattbukser, men på skolen? Og nei, jeg snakker ikke om de merkelig Bjørn Borg buksene. Jeg snakker om nattbukser, som i silkebukser. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Chille-stil: Lyseblå-grå Vans Slip-ons Hvit Levis Red Tab T-skjorte Litt slitte Diesel jeans Blå Hurley hoodie Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ut på røvertokt i kveld: Mørkeblå jeans (levis 511) Sort belte (Versace) Sort skjorte (Dior) Rødt tynt slips Sorte sko (ToS) Sort skinnjakke (BZR) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kolleckio, du har ikke kunne tatt et bilde? Det der hørtes utrolig kult ut! Forøvrig er jeg egentlig ganske tilfeldig sammensatt nå av: Sorte sokker av ukjent merke Grå BB-bokser Mørkeblå Replay-bukse og en lyseblå t-skjorte fra Lanzarote med skrift på brystet der det står *trommevirvel* Lanzarote. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har ikke camera tilgjengelig fortiden, men kan godt ta bilde så fort det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) I dag var jeg litt sommermenneske. To topper, lange er fra vero moda. Sort genser fra H&M. Prikkete aner jeg ikke hvor jeg kjøpte. Tights fra H&M. Endret 16. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 grønn t-skjorte hvit langarmet under sort belte (gucci) bukse (versace) sommersko (vagabond) og så har jeg drasset på en vindjakke fordi jeg var ute tidlig på dagen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 - Grønn t-skjorte med "PALESTINA" på. - En sliten dongeribukse. - Et belte mora mi har avret fra sin 50-årige bror. Beltet er sikkert 40 år gammelt. - Et par slitne, beige og oransje sko Ja, jeg gir faen i hva jeg går i. Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Koffert - hørtes kult ut! Meg i dag, slapp som fan - matte heldags :// Gult v-hals genser Svart slitt tighte jeans Svarte converse Smykke i gull med "tann" Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Joggesko Hettegenser Joggebukse Tennissokker vanlig Tshirt.. I dag er den dagen jeg går med de klærne i skapet du ALDRI bruker, fordi du ikke liker de. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lese rettslære i hele dag Blå straightleg jeans Hvit v-hals tee Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 I dag var det siste dag med strålende sol for denne uka, ifølge værmeldinga. Jeg som hadde gledet meg til å bruke mer sommerklær Tights fra H&M Tunica/kjole fra Cubus Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 dagens stil: hjelmsveis olabukse som er alt for stor hvit t-shorte grønn/grå stripete sokker avslappet og glad Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Idag var jeg smålig gangster. - Boyfriend jeans. - Militærgrønn tank top - Sort t-skjorte - Militærgrønn skjorte - Sorte converse Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 I dag har jeg splittet personlighet: På overkroppen: -Grå/hvit stripet Ricco Vero skjorte. -Lyseblå v-hals genser fra JL. Bena: -Ganske slitte svarte slimme jeans fra Nudie -Svart belte med små nagler (lånt, vet ikke hvor kommer fra) -Svarte sokker med hodeskalle på (også lånt) -Røde Converse All Star. Kjedet meg, så bare for morro blandet jeg to stiler som definitivt ikke passer sammen... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 I dag var jeg litt kjedelig Olabukse som jeg brettet til knebukse. Rosa topp og hvit v genser. Hvite, søte sommersko. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Sporty dagsform: På kropp: Boxer, varmt vær Sokker, varmt vær Skjorte, varmt vær Støvler, ørken Bukse og jakke: M03 ørken Olgrønt pistolbelte Hodeplagg: Kaki caps Solbriller Er det ikke fantastisk med litt skikkelig mote? I morgen skal jeg være slask og ha på meg Olgrønn skjorte!! under jakka! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Sporty dagsform: På kropp: Boxer, varmt vær Sokker, varmt vær Skjorte, varmt vær Støvler, ørken Bukse og jakke: M03 ørken Olgrønt pistolbelte Hodeplagg: Kaki caps Solbriller Er det ikke fantastisk med litt skikkelig mote? I morgen skal jeg være slask og ha på meg Olgrønn skjorte!! under jakka! 8427542[/snapback] Ville du fått hard straff for å sette en rød fjær i lua ? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Slaskete klubbhus-arbeider: -Svart joggebukse med hvite striper -Noen gammle Puma sko -Stripete t-sjort -Genser med svarte og hvite striper. Endret 20. april 2007 av LasH Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Liten bursdagsmiddag hos mormor: Grå dress (ToS) Lysebrune pensko (ToS) Lysebrunt tynt belte (Hugo Boss) Hvit skjorte (ToS) Sort tynt slips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg