BeFs Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Kan man chille med sko? Den ultimate chillen er jo å ta av seg skoene og slenge føttene på bordet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Trodde det var "Hvem er du i dag?" og ikke "Hvilke produsenter er du i dag?". Tok jeg feil eller er alle som poster her idioter? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Ikke så bråkjekk nå Lovskogen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Bare lurer, jeg - virker ikke som folk skriver hvilken type stil de er for dagen, bare hvilke merker de bruker. Greier de ikke beskrive, eller misforstår de trådnavnet? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Lovskogen, så fortell oss litt om deg selv du da. Hvordan du mener denne tråden skal være. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Akkurat nå er jeg litt american worker grunge med nedslitte jeans og hvit tskjorte. 7754350[/snapback] Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Merker gir ofte en pekepinn på stil, da. I dag er jeg sikkelig slapp etter skitur. Ulltrøye, stillongs, fargerik strikkegenser og ragger. Herlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Så hvorfor ikke skrive stilen også, greier dere ikke definere det selv? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 I går kveld: rocka preppygutt Rådenim jeans (Dior) Sort belte (LV) Forget Me Not tee Sort smokingjakke (ToS) Sorte spisse sko (Hugo Boss) I dag: Dagen derpå antrekk: lyse jeans (Acne) hvit v-hals tee (Fillipa K) Grå ziphood (HM) Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 småslapp søndags-stil. -Slitte, svarte, smale (sss ) jeans fra lee -Hvite tennis-sokker -Blå JL Hoodie -Grønn Lacoste pique (vet den ikke har noe å gjøre under genseren, men bare slegte den på meg i dag tidlig, da jeg ikke var i form til å tenke over hva jeg tok på meg. ) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ute på byen (i går), preppy: Mørke slimjeans (Nudie). Hvit v-hals tee, trang (Tiger). Svart belte (aner ikke merke, men tynt). Svarte sko (Vans). Jakke: Trang dobbelspent jakke, svart. Lånt av fetter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Chill og glad Blomstrete kjole som vist i RPP Blå bøttehatt fra russ 04 Sorte sokker, type Nike. Har gått med til matlaging, rydding, vasking og forumhoring Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Idag er jeg slask som fy. Joggebukse og hvit singlet. TADAAA Endret 9. april 2007 av murderotica Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 I dag er jeg slaskete i dongeri Har en feit skjorte fra Rusty på meg og en svært hullete og oppklipt dongeribukse på meg. Fri og frank og jobber med særarbeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Film sammen med en venninne (hos meg vel å merke): Nike sokker CK pysjbukse BB boxer Nixon t-skjorte Globe caps Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Idag er jeg litt rockabilly. Boyfriend jeans, sorte converse, grå leopard-tank, grønn genser og skinnjakke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Syk: En stor morgenkåpe (RL) Ansiktsmaske cafe au late og laptopen i godstolen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Syk: Dobbeldyne Bustete hår Kanskje det blir in våren 2030? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 frisk -Småslitte denimblå jeans med n på. -Rosa t-skjorte med j og l på -Rosa sommerskjorte med striper. -Hvite sneakers med grønn alligator Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Skolestil: Nudie-jeans og en tynn Billabong-genser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg