Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Slasken i meg poppa frem etter 5 timer i dress og 3 timer i hverdagsklær. Så siden 4 i morges har jeg daffa / sovet / sløvet og daffet mer rundt i svart joggebukse og svart ermeløs skjorte som er et par nummer for liten. digg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 I dag er det en "høtete" diesel bukse, type lyseblå sammen med en marineblå genser blåe/svarte vans slip on svart Jean Paul jakke med matchende svart skjerf til Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Dagens stil: slask klesplagg: sort joggebukse og en sliten treningsgenser Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Dagens stil: Chille antrek. Dagens gear: Blå Jean Paul genser, blå jeans Diesel bukse og sorte Lacoste sko og Lacoste belte. Endret 6. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Dagens stil: Skole Denimblå bukse med hull og shityo fra et eller annet random merke. Trolig Levi's. Sort ziphood med orange glidelås og striper fra Boss Sorte sko fra T.U.K. Random, limegrønn t-skjorte Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Dagens stil : Skole. Dongeribukse fra Jack&Jones. Lys blå. Gul jakke fra dressmann, og blå piquetskjorte fra Solid. Adidas Superstar på føttene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) dages stil: jobb (konsulent) m. 2 møter i dag svart dingeribukse (ukjent fra hvem/hvor) orange hette-genser, fra Identity Victory sko fra berlin brun blend t-skjorte Vrengt sau som jakke En eller annen random boxer/sokkert bryr meg egentlig lite om merker og slikt, kjøper/bruker det jeg føler for, og det jeg synes er fint, brydde eg en del om merker før.. Endret 6. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeans, sort Miami Ink tskjorte, brun jakkegenser og misfitsvans. Hurra, hurra. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg trodde jeg skulle på forelesing i dag. Nydusjet stilte jeg opp i ny G-star raw bukse, Tigerbelte og G-star raw skjorte...Cowboystil. Forelesingen utgikk og jeg tar meg heller en cowboystrekk med dertilegnet dresskode. Typ grå joggebukse fra cubus og hvit t-skjorte fra marinen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Dagens jobbklær Dresskjorte som man ikke trenger å stryke (Genialt) Dongribukse med belte Og en ull genser/jakke uttafor. Sko har jeg mine vanlige DC sko. Kos og Klem Neppe Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Kom nettopp inn, da jeg var ute hadde jeg på meg: * Heklet hvit lue med brune ruter * Tynn grå ullgenser, eller er det acryl? Med en oransje Vans t-skjorte under * Blått og oransje Volcom-belte * Brun Redford (aner ikke hva det er for et merke) fløyelsbukse * Svart og hvit bokser (alt for liten) * Oransje og blå Nike Air Force One Low * ...også en brun jakke fra H&M Mot regnet hadde jeg en svart 7/11 paraply edit: glemte jo sokkene; svarte dressokker Endret 6. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Svart og hvit-stripete genser, random bukse fra Zara, Helly Hansen-t-skjorte, Converse Weapon-sko. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Stilen i dag er lagd for skolen:-P Svart og grå-stripet genser fra Peak perfomance, lys jeans fra Diesel, mørke sko fra puma. Og helt til slutt, på hodet, ei sølvfarget hårbøyle. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Sykemeldt slask; Idag har jeg blitt sykemeldt, så da blir det asosialt foran TV/ Mac. To forskjellige sokker, med hull der storetåen er (klipper ikke neglene nei ) Fløyelsbukse som er så slitt at det ikke er fløyelsebukse lengre Tskjorte fra igår Thrasher hettegenser Ahh, deilig Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Antrekk: Pyjamas og ullsokker. Stil: Syk Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 dagens bekledning: -Navyblå JL genser (Ikke en med megastor/stygg logo på magen nei) -Blå jeans fra ricco vero. -Lyseblå pique fra polo -Elskbare ankelsokker (nei jeg ikke homo ) -Hvite/Grønne lacoste camden på bena. -så ett skjønnt lite sølvsmykke <3 -Usynlig belte pga dårlig tid. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 NTNU-plagg: Sneakers fra DC Bukse fra Nudie Skjorte fra Nudie Hettegenser fra Tiger Permbelte fra militæret Vinterjakke fra Woolrich Topplue fra Callaway Golf Frekk kleskombinasjon som gir meg ekstraordinær innsikt i integrasjonens fantastiske verden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 dagens stil: Skole Blå Shine Jeans, blå shine jakke svart Jack and jones T-sjorte og Globe Sko Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 plagg: mellommørk bukse sort hettegenser, baggy ullsokker stil: chill Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Plagg: Det jeg har i klesskapet. Stil: Vanlig drit man finner i brutikkene her i Tromsø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg