Homme Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Kan godt hende, kvalitet på ihvertfall denne modellen er veldig bra, men dette var en av de første modellene de slapp fra &Denim og har ikke erfaringer fra andre enn den buksen, så skal ikke si noe om kvaliteten på de nyere, men går utifra at de holder ca. samme standar. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 I dag er jeg Todd Oldham. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) I dag har jeg tatt på sommerklær! Korte DC sokker, en surfeshorts(Ripcurl) og en hvit fin t-skjorte av merket quicksilver. Deilig sommerfølelse mao Ser litt sinna ut, men hadde kort tid på selvutløseren og skulle unngå å stå u-stille, så blei litt stiv. Edit: Haha, glemt å ta av prislappen. Endret 26. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 I dag er jeg trett Hvit levis t-skjorte, BB bokser, oppbrettet blå/lyseblå rutete pysj-bukse Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 mhh. jeg bare slenger på meg noe klær jeg. Klesplagg for dagen: grå og hvit stripete tights med en svart kortbukse over. Svarte sokker med hvite prikker opp. En gul topp med svarte prikker, og en hvit genser aktig dings utapå. Grønne og svarte stripete hansker. Converse sko. Og et skjerf med dødehoder på eller hva det heter. xD Jeg er en person som liker å kle meg annerledes en andre. Liker ikke å være så ordinær. Bare tar på meg det første jeg finner jeg. Jeg skal kle på meg med bind forann øynene en dag. Wish me good luck. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Vår :-) H&M-skinnjakke Tiger vhals, hvit skjorte under, hvit t-skjorte under Tiger Idol Hvite Converse Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 mhh. jeg bare slenger på meg noe klær jeg. Klesplagg for dagen: grå og hvit stripete tights med en svart kortbukse over. Svarte sokker med hvite prikker opp. En gul topp med svarte prikker, og en hvit genser aktig dings utapå. Grønne og svarte stripete hansker. Converse sko. Og et skjerf med dødehoder på eller hva det heter. xD Jeg er en person som liker å kle meg annerledes en andre. Liker ikke å være så ordinær. Bare tar på meg det første jeg finner jeg. Jeg skal kle på meg med bind forann øynene en dag. Wish me good luck. 8242200[/snapback] Så du driter rett og slett i hva du går i? :O bryr du deg ikke om hvilke farger som passer sammen osv? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Sjokkert... så du kler deg helt groteskt med vilje bodycrap? attention whore Endret 26. mars 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Chillmodeboi, med sort, tynn langermet genser og grå nike joggebukse. :-/ Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 joggebukse, Vans, gul tshirt, grå genser og sort bandana. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jobb. Olabukse fra et merke jeg ikke husker hva heter. T-skjorte med Mr. T og teksten "Shut up fool" fra Slightly Offensive Genserjakkesak fra et merke jeg ikke husker. Sko fra Path Bilde kommer senere i dag. Endret 27. mars 2007 av Marley Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Tja, rock vs. preppy kanskje;p Litt mørke jeans (April 77) Sorte belte (Paul Smith) Grå "Forget Me Not" tee (Dior) Sorte og hvit solbriller (Gucci) Sorte sommersko (Gucci) Sort og hvit bag (HM) Inni i baggen: Hvit sommmerjakke (RL) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Oppgaveskrivende tøs Denne t-skjorten + grå joggebukse Fin uniform når man er nødt å være inne hele dagen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Alexander McQueen hette genser med klovn motiv. Bjørn Borg tee hel hvit. (Disse er prima, billig og ultra chill gå i..) Bjørn Borg Boxer Baggy lee bukse Converse sko Lenke til kommentar
Hod Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 hette jakke fra Dressmann faktisk. Grå. Selected tshirt md teksten utile el dulce(Helpful and sweet) Bjørn Borg boxer blå md oransje bokstaver Diesel jeans carhart belte liten spenne. Casual levis shoes..... Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 mørke blå blend bukse. svart adidas T-skjorte. hvite Adidas sokker.. Oj!..Må forte meg te skolen så normale klær for en normal skole dag Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Alexander McQueen hette genser med klovn motiv.Bjørn Borg tee hel hvit. (Disse er prima, billig og ultra chill gå i..) Bjørn Borg Boxer Baggy lee bukse Converse sko 8248831[/snapback] Hvor får du kjøpt de? Jeg kjører min vanlige stil i dag: WESC hettegenser med glidlås (blå) Lys Disel bukse Hvitt tiger belte Levis hvit t-shirt BB Boxer Hvite Tennis sokker Puma Sky 2 sko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har sett Bjørn Borg tees på enkelte sportsbutikker i hvertfall, sammen med undertøyet deres om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Bjørn Borg butikken på Steen og Strøm Oslo kjøpte jeg de Endret 28. mars 2007 av brutti Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Bjørn Borg butikken på Steen og Strøm Oslo kjøpte jeg de 8257794[/snapback] Hvordan er BB sine i forhold til Levi's som jeg pleier å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg