Wunder_baumen Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 blablala Jeg som altid har trodd du var neger Naglebelte, Olabukse, svart t-shirt med raggarspretten Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hjemmestil: Gul t-skjorte med mørk-brun logoting på midten Sort jeans med litt hvit tekstur (hvite tråder, man knapt ser, innimellom) Adicolor sko med gule striper Stålgrå hoodie Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 blablala Jeg som altid har trodd du var neger 7919179[/snapback] Nå gliste jeg godt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Trodde også Marley var neger før jeg så han i RPP :!: Fikk litt sjokk kan man vel si Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor trodde dere det? Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor trodde dere det? 7919413[/snapback] Iallefall ikke pga avataren og nicket Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor trodde dere det? 7919413[/snapback] Du oppfører deg bare så negersk . Neida, har nok med avatren din å gjøre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Avataren er bare en brukerbasert projeksjon av nicket? Nicket tilsvarer kun noe et medlem kan ha interesse av. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 slack plain hvit boss t-skjorte småbaggy levis jeans & dsquared belte BB Boxer sorte sokker. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 At work: Acne Jeans Diesel tee Filippa K Cardigan Lacoste sneakers >_< Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Hjemmefest: Grøn Pique fraa Lacoste Navy JLgenser Jeans og belte fra Ricco Vero Hvite Lacoste sko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Skole/hjemme. Hvit Billabong-genser med dødningsskalle, blomster og noe annet rusk. Emerica dongribukse Emerica belte Brun Billabong-tskjorte med elefant på. Edit: La til bilde av genseren. Edit igjen: Ser veldig skitten ut øverst, men den er ikke skitten. Det er fargene på iSighten på macbooken som er litt merkelige. Endret 19. februar 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
April Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Syk, slask, sofaslave! Slitte bukser Lang t-skjorte med grå striper Bestemor jakke W.I.T.C.H sokker Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Dagens stil: vært-på-trening-uten-å-dusje Slitt og stinkende mørkblå Adidas joggebukse Utslitt og stinkende turkis t-skjorte Ingen sokker Lenke til kommentar
Elendigheden Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 ka e d me alle å springa rondt i joggebukser? klernå mine e ca kver dag inspirert av dødningshåve elle t-shorte me løgne teksta på.. åsså mørke jeans t Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hastverk-stil Tiger jeans, skogsbär model Svart genser filippa k + grå vest fra Bik Bok Sneakers fra Nike Buberrymønstret skjerf i halsen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Stil: Diskre Ricco Vero Reklameplakat -Lyseblå Ricco Vero Jeans -Hvit/grå stripet Ricco Vero Skjorte -Svart Ricco Vero belte -Grønnt Peak-bånd -hvite Lacoste Sko -Og utrolig nok en svart Ricco Vero Genser =) (fant den nydelig Ricco Vero-butikken på Xhibition her hin dagen, bare så min stil ) Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Er hjemme i dag... og har vært HELE dagen. da går det i slitt joggebukse til 129,- fra Sportmann og hettegenser fra Adidas til 499, - er så posh, atte! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jibbing er vel stilen i dag. Sweet Prowler jakke i monster green. Sweet prowler bukse i monster green. Dragon Alliance lue i sort. Et par path sko. 3 Rader's naglebelte med en stor og fin spenne. Level Los Angels handsker. Quicksilver t-shirt. Det var vel det. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker alltid joggebuksa inne, og i dag er intet unntak. (Jeg tar selvfølgelig på meg noe mer fancypants hvis det kommer gjester).. Men ja, joggebuksa og en deilig gammel t-skjorte.. har dessuten en gammel strikket genser.. er så deilige kler at jeg kunne sovet med de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg