stoltz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hjemme alene stil #2. Rutete koseskjorte, joggebukse og ullsokker fre tante. Hjemme alene stil #1 er naken. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Råkkestjerne. Svart slim T-skjorte Mørke Levi's 511 Slim bukser Svarte tennissokker Naglebelte Blonde Fender Telecaster Wish me luck! xD Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 lys blå Disel bukse lilla BB boxer Hvit Levi's t-skjorte hvite tennis sokker blå wszc genser Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Blå spesiell deilig lue. umulig å beskrive, desverre. Sp det sier deg sikkert ingen ting da Kammo-joggebukse ehm... vite sokker Og en svart pink floyd T-sjorte (witsh you where here EIDT: leif... Endret 4. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I øyeblikket er jeg ikledd en macbook pro og en dyne. Naturens skjønnhet møter det tekniske vidunder - nesten poetisk ^^ Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Råkkestjerne. Svart slim T-skjorte Mørke Levi's 511 Slim bukser Svarte tennissokker Naglebelte Blonde Fender Telecaster Wish me luck! xD 7863088[/snapback] Me too! Sorte Lee jeans Naglebelte (Rosa sokker fra H&M) Naglebelte Sorte og røde cons Korsettlignende topp fra Tripp Svart Epiphone Special (støyer mindre enn Fendern min) Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I dag er jeg Dj_Dark! Går med genseren hans:P ellers har jeg ikke klart å krype meg ut av pysjen enda, og regner med at jeg ikke kommer til å skifte i dag heller. Tommelen opp for slaske-dagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I dag er jeg sjuk. Sort sløvebukse fra H&M. Samt et varmt teppe fra IKEA og ei god vinterdyne fra Høye. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg er nok helt normalt kledd idag.. Mørkeblå dongeribukse og en lilla t-skjorte. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 i dag er jeg meg selv stil Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Joggebukse og en kill kenny tshorte! Meget begagelig! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I dag kjører jeg følgende stil: Sliten og fyllesyk. Addidas joggebukse Svær hettegenser fra jack & jones også gråe sokker. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "Jeg-skal-på-kafé"-stil i dag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Akuratt nå, så har jeg på meg en gammel fotballtreningsbukse, en grå sweatshirt, og ullsokker. Senere i kveld skal det litt penere klær på. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Nydelig Applemania =D I stad: (byantrekk, eller lengte etter våren antrekk) Hvite bukse (Tiger idol) Sort tynn høyhalset genser (Hugo Boss) Sort belte (Hugo Boss) Sorte sko (random skobutikk) Mørkeblå tight bukse (Dior) Sort belte (Versace) Hvit skjorte (Tiger) Sort cardigan (Zara) Rødt skinny-tie Ute: Sort dobbeltspent losjakke (Tiger) Rød skjerf (mamma) Bilder komme når jeg kommer hjem i natt Endret 10. februar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Helg + hjemme alene = joggebukse og "genser fra i går". Hvis man kaster inn et par myke tøfler i miksen får man det jeg har på meg i dag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Relaxed and groovy satan som kanskje skal på byen i kveld: Hår: Ca vanlig. Skjegg: Goatee Parfyme/Aftershave: Hugo Boss Soul Skjorte: Batistini Bukse: Levi's 502 Sko: Bianco Armgadgets: Sært lærarmbånd, klokke fra Armitron Det ligger i detaljene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Idag: Kjøpmann! Mørkegrønn tøybukse. Hvit skjorte med grønne ruter og en fresh Coop Mega logo brystlommen. Mørkegrønn vest også med logo. Sort "lær"belte med coop logo på spenna. Og et navneskilt med "Karl Erik" på. Endret 10. februar 2007 av kezoom Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dagenderpå-style: -Rosa shine t-shirt -Matchende Rosa BB-bokser for ultimat comfort. -Mørkeblå Jean Paul joggebuske. -Ingen sokker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg