Ingar Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvorfor skriver folk hvilken bokser de har på seg? Dagens antrekk består av svarte jeans (Nudie Slim Jim), svart belte (Lacoste) og hvit slim fit skjorte (Bruuns Bazar). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ny bukse fra tiger jeans, er en skogsbergmodel. svart basegenser fra filippa k og svart vest fra Bik Bok. Rosa skjerf i halsen:-) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Diesel Paddom rådenim jeans. Beige Filipa K cardigan, sort slimfit skjorte under med hvitt slips Svart J.L-belte med rødlige detaljer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dagens stil: Slapp Klesplagg: Stor svart joggbukse, stor hettegenser med kamuflasjemønster, god og varm brun ulljakke med hvite striper. Dagens form: Slapp, kaldt + skole = komfortabel varm stil. Samme som jeg pleier å gå i Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 i dag er det adidas joggebukse og svart quicksilver genser Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Stil: Hjemmeværende, venter på å hoppe i dusjen og dra på jobb. Klesplagg: Svart tettsittende jentebokser, brun bh og en diger Nirvana-hood. Lenke til kommentar
maartin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Par år gammel god og slitt joggebukse og tøfler nå, mest behagelige jeg kan tenke meg hjemme Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Mørke jeans fra Replay Grønn kortermet genser fra Sealkay Også sokker fra Jack & Jones da... Liker de sokkene, de er så lett å pare opp etter vask. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Svart, høyhalset Melka-genser, Tiger Idol (slim fit-bukse) og svart Lacoste-belte. Ute ble det brukt stort Jean Paul-skjerf, Jean Paul jakke og Replay boots i tillegg til dette. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bukseseler er det nye beltet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 - Havaianas thongs - Bruuns Bazar blaa/hvit stripete pirabukse - Rosa Lacoste "Vintage" Pique - Gucci solbriller - After sun krem over hele meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 -Mørk, blå olabukse fra H&M -Ferrari t-sjorte fra Puma - Svart loveli hettegenser med lilla skrift som får midjen min til å se dritliten ut -Grønne sokker, rødt undertøy. Er den vanlige, ta-det-som-ligger-øverst-av-reine-klær-stilen. Har egentlig planer om å skaffe meg en kles-stil, men jeg har ikke lyst til å bruke pengene mine på det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Akkurat nå er jeg litt american worker grunge med nedslitte jeans og hvit tskjorte. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Ska me sjå. Zip-hood: Volcom. Bukse: Volcom - baggy Sokker: Random. T-skjorte: Volcom - ikke for tight Belte: Etnies. Kan ikke si så mye mer. Liker selv å kalle meg Skater+ Endret 19. januar 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men hvem er du, Christer? Ikke bare hva du har på deg, hvilken stilart? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er det blitt in med bukse seler? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hugo Boss - Enkel tskjorte med et sort motiv foran. Nudie - Ola Bootcut Bjørn Borg blå/grønn boxer stil: Plain? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 JobbHanne: Tiger jeans- skogsbær Hvit skjorte fra Soaked in luxery Hvite sneakers fra Nike Rosa Hårbøyle Rosa burberry-mønstret skjerf i halsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Svart joggebukse, går trøye me noe gul skrift på. russer hatt. sånn stor brun med pels. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dere skriver jo bare hva dere har på dere jo, av merker, hva med stilen, hva med hvem dere er i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg