Niqābninja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I dag er jeg en sofagris (eller sengegris, om du vil): Svart, alt for stor joggebukse og TG-tskjorte. Nydelig, rett og slett ^^, Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dagens stil: Slask Hvit sponsor genser (fotballgenser) Blå champions joggebukse Varm sokker Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Idag har det vært laidback hele dagen, ettersom jeg ikke har vært utenfor dørene med unntak av trening. Joggebukse fra roxy, svart og vid. Meget komfortabel. Skjorte fra Eurodisney eller noe. Dolly og Donald ved frokostbordet. Mikke-mus tøfler. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Bukse: Joggebukse (Marineblå, med turkis stripe nedover sidene, den er altfor liten.) T-Skjorte: Vanlig bomullsskjorte. (med Pisa-greier på, som jeg kjøpte da jeg var der for fire år siden. Den er marineblå, også denne er altfor liten) Hvit bokser. Det var meg i dag. Jeg kaller stilen: Radd Endret 5. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 øh. Jeg går forsåvidt i det samma hver dag jeg da. millitærbukse og t-skjorte. Bytter såklart t-skjorte og bukse fra tid til annen "stil" = vanlig? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Stil: Casual Dongeribukse fra Nudie, enkelt svart belte fra Lacoste, hvit dresskjorte og svart v-halsgenser i ull fra Gant. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Antrekk: Stripete (rød/hvit) tskjorte Hvit Front bokser Grå Adidas joggebukse med svarte striper på siden Stil: Slapp jævel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dagens klær: Sort Mortiis tskjorte Sort Marilyn Manson genser Blå jeans. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I dag har jeg gått i morgenkåpa hele dagen Ligget i en stol og sett film, og spist pizza, chilinøtter, et eple, og kjeks I am da lazy one Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 slaskete dag, så romslig adidas-genser og joggebukse. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Stil: Søndag Antrekk: Bukse av type M85 (N50 hvis noen lurte) Tskjorte av type plain hvit. Endret 5. november 2006 av allyse Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ganske Stramme jeans som jeg sagger litt med, og en stripete rød/svart longsleve. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I dag kjører jeg: Bukse: Levi's 501, blågrå Belte: Levi's belte med ca stor spenne Skjorte: Svart pinstripe-skjorte med to åpne knapper Nei, det langtifra moderne eller mote av noe slag. Jeg kjører min egen stil. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I dag er det surfeshorts (blå med hvite blomster) og en tettsittende, tykk, svart russe-tskjorte. Barbent og med bakoverhår. Kanskje litt surfer-ish? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Tha Gearzzz: Bukse: G-star, mørkebrun cordfløyel Tskjorte: "Jeg fikk sparken"-tskjorta fra VGsenteret. Genser: Brun og grå Rusty, med glidlås. Ellers vanlige svarte sokker, vanlig boxer, og mine trofaste, svarte Adidas Superstars. Fant bilde av buksa og skoa til og med! Nei og nei... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. november 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mørkeblå stilrein bukse fra Bertoni Brun v-halsgenser fra Burberry London Lys cappuccinoskjorte under genseren Sko fra Le Coq Sportif Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Joggesko Joggebukse Norgesskjorte (genser med hals) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vel, jeg var små sofistikert, med en sort dressbukse og en lyseblå v-hals genser, men så frøs jeg litt, og slengte på en grønn Roxy jakke. Som ikke passet inn i det hele tatt igrun. Så nå er jeg små sofistikert style gone bad. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Joggebukse fra adidas T-skjorte fra iceman Fine bakrus klær Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 dagens plagg har vert en alt for stor nicke joggebukse e sort Jack and Jones T-Sjorte og svarte sokker så jeg er vel slaskeper jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg