TorbjørnK Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 style of today: slapp-sitte-med-dataen-stil -joggebukse, for første gang i år -svett t-shirt -random genser skal snart dusje og få på meg noe annet, har bare ikke kommet lenger Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Chille etter skolen Hvit t-skjorte fra filippa k Blå joggebukse fra Bik Bok Silkeskjerf i halsen Ullsokker fra Rema Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Siste fridag-før-skolen-stil(Aka slask-daffe-stil) Gode jeans Hvite sokker Militær-t-skjorte.. ..som dekkes av en grønn genser med trykk... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Billabong-genser med hodeskalle, blomster og masse annet trykk. (Den er herlig, selvom den høres helt rar ut) Rød boksershorts Svarte sokker Helt normal dongeribukse Random t-skjorte fra JC Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Blå joggebukse fra Bik Bok(...) Silkeskjerf i halsen 7626346[/snapback] Fin kombinasjon. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Blå joggebukse fra Bik Bok(...) Silkeskjerf i halsen 7626346[/snapback] Fin kombinasjon. 7627527[/snapback] hehe, orket bare å bytte ut buksa;-) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 i kveld chiller jeg i en mørkeblå champion-bukse,en hvit college-genser og seff...de søte tøfflene med klør Lenke til kommentar
April Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Leggetid nå: In Flames natta trøye Svart nattbukse med svimerke i siden Stil: Trøtt, leggeklar musikkelsker Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 I dag er jeg en jente med alt for liten fantasi som bare har slengt på seg behagelige klær. Inne: Rød singlet Oversized sort cardigan Grønt og hvitt silkesjal brukt som hårbånd Sorte drainpipes Ullsokker Ute: Sort dobbeltspent jakke (egentlig med knyting i livet, men mistet den på nyttårsaften) Høye sorte støvletter med sløyfer bak Stor sort quilted veske Litt mye sort i dag, ja. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Boxer atm, hehe 7629995[/snapback] Oh, you dirty boy. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 You should see me now... For å ikkje spora heilt av her, kan eg fortella om morgondagens antrekk. -Jean Paul bukse -Bjørn Borg boxer -Bjørn Borg T skjorte -Svart Sessions genser Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 idag er jeg slappiss.... Bruker joggbukse, Killswitch Engage genser.. Digg Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Idag er jeg Luftvernartillerist/TCA Rønning, som i tillegg er på vei tilbake til tjenestestedet (Ørland Hovedflystasjon/LVABn) - derfor Luftforsvarets permuniform: M98 (med tilhørende ferdighetsmerker) Beret Nypussede marsjstøvler. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) I dag har jeg på meg en bukse fra The Hundreds, ny genser fra C&C og en tee fra PFK samt et par SB Dunks "mork and mindy" (som jeg ikke orker ta bilde av, de er røde og sølv) legger til et nettbilde av skoa, jeg bruker sølvgrå lisser istedenfor disse hvite Endret 4. januar 2007 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Stil: Skole En eller annen småhullete / frynsete Levi's-bukse, svart hardware.no-t-skjorte, hvite og grå champions frottésokker, sorte sko fra Anarchy, sort genserjakkesak fra Hugo BOSS med orange glidelås og ei sort, slitt skinnjakke fra gudene vet hva med løse knapper og det som verre er. Tror den er fra Batistini, men er så slitt at det er vanskelig å lese hva... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Idag..... Hm, har hettegenser, mørkeblå jeans og grå lue... Vurderer å ta hele huet snart, altså shave hele skallen... Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 - Vålerenga T-skjorte - Delvis møkkete jeans - Ullsokker jeg fikk til jul - Lue (tok den av nå, var i butikken klokka elleve og hadde glemt å ta den av ) Etterpå skal jeg på Clas Ohlson og kjøpe lyspære til gangen (sånn vanskelig sak med fire plugger osv). Da blir det vel yndlingsjakka og på med lua igjen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Svart Levi's 511, slim. Exploited-t-skjorte. Mørkegrå, tynn genser. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hjemme-etter-jobb: Joggebukse, type glatt. Treningsjakke med hette. Ulltøffler. Det er kaldt og jeg gidder ikke fyre i ovnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg