DNA Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Stil: CALL MOTEPOLITIET!! Oransj Bjørn borg bokser, stripette genser, sort Lindeberg bukse, grå sokker med oransje striper, rød D&G tskjorte. Hadde litt dårlig tid Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Grå og svart stripete genser, svart bukse =/ Nothing fancy-spancy. Det enkle er heldigvis ofte det beste. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vanelig olabukse, svart genser, grå sokker, svart t-skjorte.. Helt vanelig, går stortsett i sånne klær.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 In Flames Genser Svart T- skjorte fra Cubus med noe fancy greier på. Hvit Better Bodies Treningsbukse.. Diggbar å gå med. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Idag er det. En svart Lee bukse, litt trang. Hvit Sandler belte med en blank og clean beltespenne Svart tskjorte med noen tegn på fremsiden (vanskelig å forklare) Og en litt røff svart vest Ser litt rocka ut idag vil jeg si. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Inneklær: grønn joggebukse, grønn genser (de matcher ikke), grå sokker og hvite tøfler. Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Varmer opp til nyttårsaften, prøver diverse fargekombinasjoner. - Sort sjorte fra ToS - Sort dressjakke fra Brunelli - Mørkegrønt slips fra Kenzo - Sort jeans (modell Max) fra Acne Jeans - Sorte sko fra Acne Jeans - Sort belte fra ToS Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det var fargerikt Selv er jeg daff i dag: -Mørkeblå JP bukse -Svarte sokker -Hvit t-skjorte -Svart Nike fleece -Dette brytes ved et lite glimt av min lysegrønne BB boxer (JP= Jean Paul, BB= Bjørn Borg) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Slasken Sort Adidas joggebukse Hvit t-skjorte Sorte sokker, alt annet er harry Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har på meg Veromoda, mørke blå olabukse. Only grå blazer, v. H&M Stripete topp. Blå og litt grå. Hvitt perlehalskjede og armbånd og klokke da. Faktisk Hvitt belte. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 svart hvitstripete pyrsbukse, grå hettegenser. ingen sokker eller lue Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 chille på sofaen: svart base-genser fra Filippa K og rødt silkeskjerf i halsen. Tiger jeans og røde ullsokker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Grå lue Grå skjorte Mørkebrun v-genser Mørkeblå halvtighte jeans Naglebelte Ein blå og ein svart sokk =/ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Svart carhartt-T-skjorte fra Stress, svarte jeans fra Jack & Jones, og hjemmestrikkede ullsokker fra tante. Rar kobinasjon? Kanskje. Behagelig? Yessir! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Svart carhartt-T-skjorte fra Stress, svarte jeans fra Jack & Jones, og hjemmestrikkede ullsokker fra tante. Rar kobinasjon? Kanskje. Behagelig? Yessir! 7605214[/snapback] Ullsokker er best da Henry choice bukse, BB boxer, wesc logo skjorte, zoo york hettegenser og ullsokker seff^^ = Slask lang bilkjørings dag Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Akkurat nå slasker jeg rundt i: Grå Adidas joggebukse Hvit adidas t-skjorte Svart hettegenser fra Jack & Jones(tror jeg) Ullsokker fra bestemor Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Ned å spille snooker Genser: Mørkeblå v-hals med brystlommer i litt lysere blåfarge (D&G) Jeans: Mellomblå shiny thighte (Cheap Monday) Sko: Sorte pen sneakers (Chuck Taylors) Belte: enkelt sort med lilla detaljer (Paul Smith) Klokke: sort Invcita 9760 (er egentlig pappas) Pappa har desverre tatt med kamera, så får ikke flekket opp bilde før tidligs imorgen. Endret 30. desember 2006 av kolleckio Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Bilder, folkens, bilder! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dagens stil: Coop-kid Prix-genser med v-hals Wenaas arbeidsbukse fra Prix med tilhørende svart belte Blå reklame t-skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg