TorbjørnK Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 stil: dagenderpå -blå slitte-slitte blend jeans -hvit random t-shirt -Tinsulate lue (er kaldt inne) :s Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Stil: Daff. Sort Puma joggebukse og Blå tskjorte med kul skrift Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Stil: trøtt. jeans, tokyo belt og wesc skjorte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Fint antrekk Thea. Akkurat nå har jeg på meg grå/blå Lindeberg jeans med tilhørende On Course belte og en grønn amplified t-skjorte + sko fra DC. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) I dag er det bare å sitte på pcen å jobbe med skolearbeid, så jeg kjører en slapp stil. - Sort joggebukse - Hvite sokke - Hvit t-skjorte med masse grønn skrift. Noen som vil ønske meg lykke til med jobbingen? Endret 2. desember 2006 av Firetrucken Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Stil: Jobb Diesel Paddom, smale jeans, rådenim. Hvitt Lindeberg-belte, hvit skjorte, stripete vest, svart slips og matchende sko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Stil : Lesetøs Fleecebukse, bomullsgenser og nattsokker. Om jeg skulle bestemme meg for å begi meg utendørs skal jeg heller ta ansvar og ta på noen klær som jeg ikke ser ut som en slask i Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Fint antrekk Thea. 7406006[/snapback] Takk takk, litt feil årstid kanskje, men jeg synes ikke det er ordentlig vinter enda så jeg bruker kjole og pumps så lenge jeg kan. I dag skal jeg ha fest, har ikke helt bestemt meg for antrekket enda, men poster det senere i kveld. Gud, som jeg ønsker meg et kamera Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 I dag er jeg i Hemsedal, fryser litt så jeg har på meg en grå og orange Bulla flis drakt, veldig deilig å varme kose seg i så i dag er jeg bare kosete xD Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 På jobb: Blå LEE jeans svart tubetopp med gullstriper Gullbelte surret to ganger rundt hofta Hårbøyle i gull Nettopp skifta til jobb nr 2 Lysblå jeans fra Diesel Mørkeblå v-hals genser som det står Esso på... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Nå har jeg grise vondt i magen, så skifta til treninga buksa mi, ei skikkelig tynn bukse som er lett å dra ta seg og bare til slenge seg på ringen Og en Army T - Skjorte.. Liksom gidder ikke stelle meg idag er lørdag liksom Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Stil: slask som venter på julebord Bukse: Svart joggebukse Genser: Turkis hettegenser men sitter å vurder hva jeg skal ha på meg på julebordet =/ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 I dag har jeg på meg: Noen nydelige svarte sokker (ja, helt svart) En stilfull hvit bokser fra Redford Jeans uten noe merke, men de er deilig, da Hvitt skinnbelte (uten noen form for noe jævlig tigerhode på) Hvit t-skjorte også fra Redford (hva er redford egentlig, de fleste klærne jeg har fått er redford) Brun og oransje lrg zip-hood (som skal matche med de oransje og hvite skoene jeg skal ha på meg når jeg går ut) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Dette er hva jeg skal ha på meg i kveld: Hvit silkebluse Midjebelte med bittesmå gullhunder på Sort shorts Sorte leggins Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) I dag hadde jeg på meg en svart commandolue, svart ullfrakk, svart hettegenser, woodland camo-bukse og m77 militærstøvel. Klarte å glemme PLO-skjerfet mitt av en eller annen grunn. =/ Dunno hva man kan kalle stilen, raddis elns? Endret 2. desember 2006 av Innos Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Filmkveld. Joggebukse og en stripete genser. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 slapp stil i dag - stor, digg stripete genser - kosemosebukse (joggebukse) - myyyke og varme ullsokker Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Chill-Stil: Mørke Jeans Grå Sokker Lyseblå t-skjorte som det står "I'm Tired" på. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 kjører ganske slækk stil i dag! to forskjelige vite sokker. en intersport og en umbro en jobbe/ grilldress bukse svart t-shirt. og caps som jeg alltid har på Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Nå har jeg vært på fjellet i over en uke og for å bli meg selv igjen har jeg tatt på min arabiske silkepysj som jeg fikk av farfaren min i Kairo. Jeg føler meg som en prinsesse i den, den er så ROSA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg