AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Det kan jeg Earendil, får be mamma ta bilde, men akkurat nå så er hun og mormor og henter noen på hotellet... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Skjønner ikke hvordan de skoene og det slipset, sammen med en blå/hvit-stripet skjorte kan gå sammen i et antrekk, så gleder meg til å se bildet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg endra skoa til et par svarte prada sko og dressjakka til en blezer fra Dressmann, men det hadde passa sammen... De bruke skoene og resten av antrekket som var brunt generellt, og det blå/svart-aktige slipset til skjorten... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Stil 1: Skole Antrekk: Sorte sko fra TUK Hvite tennissokker fra Nike Slitt blågrønn dongeribukse fra Jack and Jones Grå t-skjorte med en liten rød mann i varmluftballong fra deviantArt Svart genserjakkesak med orange striper fra Hugo Boss Dongerijakke fra Marlboro Classic Stil 2: Hjemme Antrekk: Hvite kortsokker fra Nike Lyseblå bukse av indisk bomull og mørkeblå bluse av samme stoff. Krymper i vask og når det ikke brukes. Og siden det ikke er brukt på 1,5 år, er det nå småtrangt Det hele har et peruviansk indianer-preg over seg. Endret 27. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
kallli Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 hvite tennis sokker, tight svart ola bukse,nagle belte, ramones t-skjorte og sixpence Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Hadde på denne og en svart tights under og høye ankelstøvletter. Hater at man må gå med jobbantrekk på jobb, dvs en stygg t-skjorte, så må alltid ha med ekstra bukse siden jeg ikke kan gå i bare t-skjorte og tights Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Stil: Chill Hvite Champions-tennissokker Sort slægebukse fra L.O.G.G. Sort t-skjorte fra deviantArt med en lama med skjult ninja på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Klærne mine skaper ikke den jeg er. Trøyene med bilde av f.eks Guns n' Roses eller Iron Maiden eller Motorhead eller Pink Floyd sier litt om musikkstilen min, litt. men ikke mye om meg. Uansett... Jeg bruke ofte pyrsbukse eller joggebukse eller kammo-bukse. Og forskjellige trøyer, og hettegensere. Vanlig jakke. ..sier det deg noe? kanskje at jeg bruker litt avslappende klær, men ikke mer. Men jeg pleier å bruke bånd. ikke Sossebånd da, bare forskjellige fargerike bånd. Det sier kanskje litt mer om meg. Jeg vet ikke halt hva. Når det er jul bruker jeg nisselue hele tiden, og noen gager bruker jeg sånn peru-lama lue. sånn vanlig ull-lue. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Her forsvant det noen poster som bedrev personkrangel, samt noen ellers uskyldige poster som siterte/refererte til disse. Hold dere til klærne dere, og la personen inni være den han/hun er... Geir Lenke til kommentar
April Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Stor lilla genser Grå bukser New rock boots Skjerf Stil: Merkelig kunststudent....?! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 På skolen: - Gant-jakke (slags windbreaker) - svart, tynn Ricco Vero-genser med halvlang halvs - Tiger Idol i mørkeblått - hvite Converse Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Dagens stil: Rød truse med søte små hjerter på. En mørke-orange og en lyse-orange sokk grunnet latskap. Wannabe-adidas joggebukse som er altfor stor. Svart Ferrari t-skjorte laget av Puma. Dette er "Ta-det-som-ligger-på-toppen-av-kleshaugen-stilen" Er alene hjemme, sparer de ordentlige klærne til senere. Endret 1. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Dagens stil: Pink all the way. Rosa Quicksilver tskjorte, Rosa Bjørn Borg boxer, Diesel bukse, Hvite Lacoste sokker. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 I dag; Sort tight skinnjakke Sort t-skjorte med rund hals Sort naglebelte Sorte smale jeans Hvite converse 8) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det jeg bruker i dag, men pleier ikke variere stort, bruke ofte en hettegenser med glidelås også. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Stil: Nydusjet etter skole og jobb? -Mørkeblå joggebukse med skriften UCLA i samme stil som denne: -Svart t-shirt Endret 1. desember 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) oihøhlkhklhklhlkkjh Endret 1. desember 2006 av fuckoffs Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 I Dag er jeg "chille Kriff" Mye på grunn av at vi hadde tentamen i dag.. Jeg har på meg joggebukse og en klubbgenser... Makes the day Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 I dag har jeg på meg en blå og hvit genserkjole (selv om den ser svart ut på bildene, så er den faktisk blå), svarte leggings og svarte pumps. Ute hadde jeg på et hvitt langt skjerf og en svart kort jakke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 i dag; joggebukse og vailent hettegenser. Skal på jobb om 1 time, så bruker chill stil. Skal vandre rundt i en uniform i 8 timer *blæh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg