DNA Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Stil: Skole. Gear: Rosa Quik silver tskjorte, Diesel bukse og sorte sokker. Endret 24. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Klær: Olabukse (henger litt nede), Snoopy boxer (tight ), t-skjorte det står "SOBER" på, sorte sokker Stil: Hjemmedag fra skolen Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Stil: Fucked up and ready.... Klesplagg: Ozzy t-skjorte. Høyhalset svart genser, Slayer hettegenser, grå bukse, og slayer belte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2006 Rapporter Del Skrevet 24. november 2006 Stil: emo Stripete genser <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Stil: Wannabe 80's Hvite tennissokker Hullete, blå dongeribukse Sort belte med metallpyramidesaker Sort t-skjorte med Quicksilveremblem Rustbrunt slips Lyseblå dongerivest med perlemorsknapper Sort MAN-boxer Sorte, raffe, spisse sko Smurfen er klar for dagen ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Stil: Føkked up trøtt. Gear: Sort Bjørn Borg bokser.... Endret 25. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Normal dag stil: Mørkeblå dongribukse Hvit t-skjorte med svarte og grønne ermer. Grå sokker Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Dagens stil: Sose hjemme stil. : Olebukse med litt sånne brune effekter på. : Orange kill kenny tshorte med svarte blekkflekker på : En helvettes lei "silke boxer" med pusur på( alle de andre gode boxerne mine er til vask, må se og få kjøpt meg noen nye snart) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Dagens stil: Lese/skype - tøs Hvit skjorte og rosa utringet v-genser, begge H&M Lee bukse Rosa nattsokker Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 I dag: Eh.. tulling? Blå jeans T-skjorte det står "Custom Choppers" på, med et MC-motiv. Dressjakke Hvite sokker Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Kveldens klær, vel hjemme: Blå bula-bokse Hvit tee fra H&M Grå ziphood fra Skill Mill Litt skiboms Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Nå; Sorte/koksgrå trange jeans Sort naglebelte Blå/lilla smal band-tskjorte (type Bright Eyes, mer eller mindre tilfeldig) Endret 25. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Gikk rund inatt igår så jeg har sovt i hele dag, voknet for ikke så lenge siden. Antrekk: en man bokser i camo-style. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Som den slasken jeg er, så har jeg vel på meg de samme klærne nå som sist gang jeg postet her. Dvs.: Blå joggebukse, svarte sokker og en hvit T-skjorte. Endret 26. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Har vel litt sånn" slappe av ved pcen før jeg går til sengs stil" - Olabuksa med litt brunt/grøne slitte efekter i (Jack & Jones) - Blå Puma Tshorte - Sort bjørn borg boxer( fått av meg den silke dritten jeg hadde tidligere i daG) - Hvite tennis sokker Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Dagens stil: mobster Svart flyelsdress med grå striper, svart skjorte og svart slips med hodeskaller på. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Stil: asosial sort og skitten joggebukse blå genser fra Umbro ingen t-skjorte ingen sokker sovesveis Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Stil: Familiebursdag... Hvit og blå-stripa skjorte, dekket over med en v-formet cashmir genser og slips på utsiden... Brun Armaniskreddersydd dressjakke... Brun Emporio bukse... Louis-Vuitton Roberto Roma sko, brune Igjen, veldig kjedelig med familiebursdager... Fant bilder av slipset og skoa: Endret 26. november 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Stil: Søndag alene hjemme Antrekk: Commando! Et under hvor mye bedre ting går når man er avkledd. Vasking, matlaging, dansing foran speil, headbanging, oppvask og forumhoring. Samt lange, kjedelige samtaler med ei bortgjemt tante Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Alexanderhagen: Hørest ut som eit pent antrekk. Vil du legge ut bilete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg