DNA Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Dagens stil: Skole stil. Gear: Grønn/sort Tiger of Sweeden genser, Diesel bukse, stripetete sokker og sorte Lacoste sko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Skolegoth. Svart genser, svart bukse, svarte vans sko, med hvite kvadrater Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 i dag er jeg meg Har på meg stygge gamle sko, olabukse med nto tre hull, ferdig fra fabrikken En "International symbol of need head" t-skjorte, og en jägermeister hettegenserting med glidelås. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 dagens stil: daffe hjemme og vaske kjelleren for penger slægebukse fra H&M En eller annen boxer hvis merke jeg ikke klarer å lese opp ned Planlegger å slenge på meg en eller annen t-skjorte. Sannsynligvis en sort en fra Deviantart med en lama og en skjult ninja på 7288955[/snapback] update! Har nå på et par svarte Nike tennissokker Lenke til kommentar
lamial Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Dagens stil: hjemme/småsyk Lilla silkepysj-bukse, tjukke sokker og grå/svart stripete genser. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Dagens stil: Chill Svart hettegenser, Ralph LaurenSvart t-skjorte, DieselSvart belte, LacosteBlå dongeribukse, Nudie Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 I dag: Jeans frå JJ. Hettegenser frå Umbro. Grøn med mønster frampå. Svarte sokkar. Belte frå JJ med blå spenne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 øh. I dag er jeg grønn. Grønn bukse og grønn t-skjorte. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Føler jeg alltid er slapp i stilen, jeg...: Jeans fra Alien Workshop Langermet t-skjorte fra Volcom Rød hettegenser fra American Eagle And1 ett-eller-annet-som-er-slitt-vekk-modell (basketsko) Caps fra Oakley Og dette har jeg sittet tentamensvakt i 6 timer i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Dagens stil: Oppgaveskrivende slask Hettegenser fra Tilsammans Fleecebukse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Dagens stil: Adam Trenger vel ikke å forklares. Hjemme alene og daffing i huset gjøres best in natura (dere får ingen bilder fra meg sånn sett da ) Ender vel opp i noe av samme klærne som i går, bare med boxer fra Man og en grå t-skjorte fra DeviantArt med en fyr i varmluftsballong Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 har på en sånn sandmillitærbukseting og en blå headshot t-skjorte. Fortsatt vanligdags ting antar jeg. Kan ikke si jeg har så mange forskjellige "meg" Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Dagens stil: likegyldig svart adidas-bukse slitt jack & jones t-skjorte sorte sokker (alt annet er harry) Beige Nike sko i skinn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Dagens stil: søvnløs morgenfugl svart man basic-boxer Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 I dag: Olabukse fra Brandstad. Stram Iceman-t-skjorte. Tynn, mørkegrå genser fra H&M, (ikke sånn lysegrå, slapp farge). Én DC-sko, på den andre foten har jeg en ullsokk. Har en hvit og svart-stripete jakke/genser når jeg skal ut. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 I dag: Syk Klær: Peak Performance genser, Lacoste bukse, Timberland sokker, Bjørn Borg boxer og Autofil t-skjorte. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Dagens stil: Tentamensvakt Joggebukse fra Champion Crew-t-skjorte fra UKM 2003 ( ) Blå hettegenser fra Swag og til slutt den nesten obligatoriske Oakley-capsen (bad hair day etc.) Senere i kveld blir det bursdagsstil med bukse fra J&J med passende dressjakke i dongeristoff og en brun langermet t-skjorte fra et merka jeg ikke husker i farten. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Dagens stil: Pynteseglittfordimanharbursdag Svart stram bukse fra Lee Svart t-shirt Svart vest med gull striper Tynt gull belte Hihi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Dagens stil: Relaxed & Groovy Hår: Bustete Bukse: Vanlig Levi's 501 Belte: Levi's lærbelte T-skjorte: Slimfit Batistini Skjorte: Quiksilver Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Stil: Sadface Joggebukse fra Roxy Boxer fra H&M. Ligger i senga og chiller, så er vel strengt tatt overflødig med bukse.. Endret 18. november 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg