Thomas J.L Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 idag er jeg hjemme alena slask, trør rundt i en grønn bjørn borg bokser Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jøss, visste ikke at det var så mange motebeviste folk på forumet. Neinei, i disse morgentimene sitter jeg i en grå morgenkåpe og et par gråe tøfler. Åjada, grått og grått, made with intension. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Nei, alle 16 årige gutter fra Jessheim går ikke med Armani på søndager, men vi har besøk av mormor og bestefar fra England nå i helga! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Dagens stil: skole Lyseblå singlet med mørkeblå genser utenpå. Denimfarget jeans fra Tiger of sweden Hvitt belte med fra Tiger of Sweden. Brune boots fra roots Lyseblått buberrymønstret skjerf. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Dagens stil: Jobbeslask Delvis slitt olabukse (etter mye bruk, ikke "butikk-slitt") Svart hettegenser T-skjorte fra Quiksilver Nike-sko, litt våte nå på grunn av regnvær Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hjemme etter jobb-stilen. Halvlyse Nudie-jeans og en svart Boss t-skjorte. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Stil: Kjør sort kjør stil. Gear: Stort D&G tskjorte, sort puma bukse, sorte sokker. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 dongeribokse og russegenser. hvem er jeg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 rosa og hvit stripete genser, hvit topp, mørkeblå ola bukse og teite kløete stilongs I dag er jeg meg. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Idag har jeg på meg en lys Nudie-Jeans, slim-fit og sånn passe lav i livet. En svart Hugo-Boss T-sjorte med beigte/grått trykk på, og en svart Kaizers Orchestra-genser over. Over dette har jeg ett brunt sjerf, og en sort, halvlang Tiger-frakk. Føttene dekkes av et par brune skinnboots, av merket 96 Hours. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Klogger, olabukse, ensfarget og selvlysende t-skjorte og stor arbeidsjakke med, tja, en hel sau inni. *Bonde* Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Dagens klær: -En jogebukse -En jakke som passer til Begrunnelse: Kom hjem fra sykehuset i sta. Lenke til kommentar
Gnon Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 dagens stil: ready for everything denne består av valgfri t-skjorte (dagens: grønn med drage-design og "luftehull") mørke jeans av ukjent opphav, og en mørk jakke/genser combo, som muligens har vært del av en joggedress en gang i tiden. viker litt "myk" i stoffet for det, though. og ja, må selfølgelig ikke glemme de vakre, vinrøde sokkende mine Lenke til kommentar
lamial Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Dagens stil: smågoth/jobb Svart miniskjørt, leggvarmere og Kaizers-skjorte! Nyinnkjøpt fra Kaizers-konserten i helga Og Converse-sko.. Endret 14. november 2006 av lamial Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Dagens stil: Casual barnevakt Slitte flare jeans fra Old Navy Svart genser med Kaizers-tskjorte utapå Sokker med sauer på fra H&M Svarte og rosa Adidas Superstar Rosa og svart-rutete belte fra Hot Topic Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 I dag går det i mørke, slim-fit Nudie jeans, Lindeberg belte, hvit Filippa K v-hals t-shirt, svart Lindeberg cardigan og et svart slips. Deilig med bursdagspenger i dag, nye klær på vei inn Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Dagens stil: Hjemmeværende Ingen sokker Hullete og slitt Adidas-bukse Hvit og sid Brooks t-skjorte Boblejakke (dårlig isolert hus) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 dagens stil: Skole Hvit pique-skjorte, med lyserosa genser. Trang denimfarget jeans fra LEE, belte fra Tiger of Sweden og brune boots fra Roots. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 dagens stil: daffe hjemme og vaske kjelleren for penger slægebukse fra H&M En eller annen boxer hvis merke jeg ikke klarer å lese opp ned Planlegger å slenge på meg en eller annen t-skjorte. Sannsynligvis en sort en fra Deviantart med en lama og en skjult ninja på Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Dagens stil: Hjemmeværende Ingen sokker Rød joggebukse med fire hvite striper langs sida. VIF-tskjorte (VIF som i Vestfossen, og ikke Vålrenga) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg