Roberto Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Etter at undertegnede sonderte stemningen i Mote- og utseendetråden, åpnes herved tråden med navn "Klær skaper mennesker — hvem er du i dag?". Her skal vi som føler for det legge ut i det vide og brede hvilke plagg som utgjør dagens antrekk, så dette er på mange måter en utvidelse av Mote- og utseendetråden. Bilder er ikke påkrevd. Selv om undertegnede er noe over gjennomsnittlig interessert i jus, får tråden følgende hovedregel: «Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil». Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Godt noen tok ansvar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dagens stil: Slaskete sofagris. Klesplagg: Svart joggebukse, svarte sokker og en litt skitten hvit hw.no-t-skjorte. Jeg føler for å legge til at jeg ikke har vært utenfor hjemmets fire vegger i dag. Endret 5. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 En lys Levi's Jeans og en mørk Diadora-treningsgenser. Kan noen forklare meg hvem jeg er i dag? Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Dagens antrekk består av ei helt ordinær hvit skjorte, med en genser utafor. Jeg har dassa rundt i joggebukse i hele dag også. Vært i svømmehallen i noen timer og spist kebab, så antrekket passer til en typisk søndag. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dagens stil: Litt røff stil. Klesplagg: "Lappete" kenzo genser, Sand Jeans bukse med "maling" på, sort I love D&G tskjorte og røft brunt/sort D&G belte. Endret 5. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Aerosmith-pysjbukse og grå genser. Passer meg fint på en søndag, selvom jeg helt sikkert ser ut som en dass. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 God respons på 10 minutter må jeg si. Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen ) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe). Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Dagens stil: Slask (Ganske likt Skarstad) Svart jogge bukse, hjemmestrikka ullsokker og en altfor stor og tjukk hettegenser. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 God respons på 10 minutter må jeg si. Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen ) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe). 7225320[/snapback] er det slappe-av-inne-antrekket ditt? jeg har på meg dagenderpå-joggebukser, hvit t-skjorte og hettegenser, med matchende gorillatøfler Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Dagens stil: Søndag... Joggebukse, varme sokker og en småslitt, lilla Dickies t-skjorte (yndlings t-skjorte <3) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Mørkenblåe jeans og t-skjorte det står "Idiot" på med Idol-skrift og logo. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 God respons på 10 minutter må jeg si. Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen ) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe). 7225320[/snapback] er det slappe-av-inne-antrekket ditt? 7225339[/snapback] Nei, jeg var ute i ettermiddag for en liten tur i byen. Dersom jeg bare er hjemme pleier jeg å gå med joggebukser (tro det eller ei) samt sånne Dry Fit t-skjorter fra Nike. Pleier å trene med sånne, men de er så deilige at de brukes hjemme as well. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sort Adidas joggebukse og knallrød G-Star hettegenser. Fint antrekk til å drive med vareopptelling i 6 timer. Stil: Slækk! Endret 5. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Kjører slask i dag jeg.. Joggebukse og en stor hettegenser. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Dagens stil: Soffagris. Klær: Svart Puma joggebukse, Metal Mulisha genser og hvite sokker. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Bukse: TDK Advanced Bokser: Militærgrønn B. Borg T-skjorte: Nike, Hvit med røde ermer Belte: J. Lindeberg Sokker: Grå idag, kjøpt på Kiwi Genser: Blå Puma hette-jakke-genser. Jeg vil si jeg er en helt vanlig megselv Endret 5. november 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 En eller annen form for dressbukse med vertikale, tynne striper. Svart topp fra Marwin, og en harry, harry knallgul genser fra VeroModa elns som jeg fikk av bestemor for leenge siden. Altså ikke mine beste klær Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 På en innholdsløs søndag kjører jeg: Snug and lazy En daff svart t-skjorte, gårsdagens generic jeans og fluffy tøfler som ser ut som poter. Awesome. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Dagens klær: Strie bukse, type lysebrun Tynn genser, type lysebruk hvite sokker, og hvis jeg skulle/skal ut, så har jeg jo også bruke sko, jakke, skjerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg