molland Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei Jeg har nylig installert xp på c disken, den delte jeg så i to, formaterte en partisjon med ext3 som linux liker? Det er da altså to partisjoner på en disk, kan jeg da legge inn kubuntu på den ext3 disken? og alt vil være fryd å gammen? (hva nå en gammen betyr..) mvh Molland Endret 5. november 2006 av molland Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det enkleste hadde vært om du bare fjernet ext3 partisjonen og lot kubuntu automatisk bruke ledig plass. "/" (C: disken i linux) må formateres på nytt uansett. EDIT: Formulerte meg litt bedre. Endret 5. november 2006 av Plexiglass Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hei Ser jeg skrev litt feil ang linux versjonen jeg har, jeg har altså Ubuntu hvis det skulle si noe ang installasjonen. mvh Molland Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Selve installasjonen er vel den samme i kubuntu som ubuntu, så det skulle ikke utgjøre noe forskjell. Lykke til med Linux! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå