Gå til innhold

Hva er feil med Intel core 2 Duo ?

YaegeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte

ja jeg har kjøpt denne prossesoren nå til mitt MSI P965 Platinum.

har hatt laptop i flere år nå, men endelig så har jeg bestilt ny stasjonær!

da jeg er nettopp blitt aktiv her inne også, så ser jeg til min store forunderlse at intel dual core prosessoren har blitt laget med FEIL?

hva er det som er problemet med min nyanskaffede prossesor? og hva kan jeg gjøre for å fikse? den ligger enda på komplett ( bestlte igårnatt)

7224867[/snapback]

Trådstarter: Du får frem til kl. 16:00 til å utdype dine problemer med Core2Duo-prosessorene og eventuelle feil, ellers stenges tråden.

Nestemann som kommer med usaklig SVADA utestenges i 1 uke fra dagen idag.

7227712[/snapback]

Som vi ser så spør trådstarter selv hvilke feil som er oppdaget i C2D, han har ikke

problemer selv (enn så lenge..) :roll:

Til trådstarter: Du sier du har lest her i forumet at det er feil på c2d? Da er det smart å linke posten du leste dette i..Det er dessuten en hendig 'søke' funksjon du burde prøve ;)

7227904[/snapback]

Problemet er at han aldri burde bestilt en C2D hvis det var så fatale problemer som han prater om. Tråden i seg selv er dårlig og får kun overleve hvis trådstarter selv utdyper hva han har i tankene.

Skjev IHS er en ting, men det kan knapt kalles annet enn slurv. At C2D blir varme har mye med produksjonsdato å gjøre, muligens fordi de kanskje har byttet noen komponenter o.l., men så lenge tempen er vel innenfor threshold, kan jeg ikke se at det heller er noe problem, snarere heller en ulempe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Inntil videre oppklaring av trådstarter anser jeg tråden/trådstarter som trolling/troll.

:-)

Forhåpentligvis har han noe saklig å komme med.

Lenke til kommentar

meget lei for at det tok meg en dag å svare :) er helt ny her inne og regnet ikke med så kjapp besvaring :)

forøvrig sitter jeg å stuker på fruens lappis:)

ja det var det ihs problemet ja

og så snakka en kamrat om at tempen på prossesoren var ganske høy. jeg har ikke kjøpt med vifte, det var boxed/m vifte, og regnet med at det var nok.

må jeg kjøpe ei vifte i tillegg og noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Hvis det kun er IHS som er problemet, kan jeg fortelle deg at dette utgjør ingen stor fare, det er rett og slett bare litt dårlig kontakt, noe som fører til høyere temperaturer, men da alle C2D er slik og ingen har fått noen døde (såvidt jeg vet), må jo det nødvendigvis bety at du har ingenting å være redd for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...