YaegeR Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte ja jeg har kjøpt denne prossesoren nå til mitt MSI P965 Platinum. har hatt laptop i flere år nå, men endelig så har jeg bestilt ny stasjonær! da jeg er nettopp blitt aktiv her inne også, så ser jeg til min store forunderlse at intel dual core prosessoren har blitt laget med FEIL? hva er det som er problemet med min nyanskaffede prossesor? og hva kan jeg gjøre for å fikse? den ligger enda på komplett ( bestlte igårnatt) Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva er feil?? Hva skjer? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har ikke merket noe feil. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette må være en av tidenes mest frustrerende tråder å lese.. Han har ikke fått cpu`n enda, men feil er det på den for det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan trådstarteren komme med mer info ang. antatt problem? Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 da jeg er nettopp blitt aktiv her inne også, så ser jeg til min store forunderlse at intel dual core prosessoren har blitt laget med FEIL? 7224867[/snapback] Dersom du linker til tråden der problemet har blitt tatt opp er det litt lettere å følge deg. Du må huske på at når man møter på problemer så går man til forumet for å få løst problemet. Veldig få skriver hver gang produktene de har fått virker, det er tross alt det normale. Og det har vel aldri skjedd at det har blitt laget fullkommende serier av masseproduserte produkter uten at 1 av 10 000 enheter inneholder feil. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tenker nok på IHS Du kan slipe den, men hvis du ikke skal overklokke så har det ingenting å si. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tenker nok på IHS Du kan slipe den, men hvis du ikke skal overklokke så har det ingenting å si. 7224984[/snapback] IHS, er det ikke hovedkortet som er defekt og har en mangel og ikke prosessoren? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tenker nok på IHS Du kan slipe den, men hvis du ikke skal overklokke så har det ingenting å si. 7224984[/snapback] IHS, er det ikke hovedkortet som er defekt og har en mangel og ikke prosessoren? 7225110[/snapback] Jaja, kan jo være det og, men IHS er heller ikke bra! Ikke i det heletatt! Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje vi burde få denne tråden stengt da problemstillingene er tatt opp i mange andre tråder. Sikreste måten er... AMD RULEZ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje vi burde få denne tråden stengt da problemstillingene er tatt opp i mange andre tråder. Sikreste måten er... AMD RULEZ 7225175[/snapback] jessss Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje vi burde få denne tråden stengt da problemstillingene er tatt opp i mange andre tråder. Sikreste måten er... AMD RULEZ 7225175[/snapback] jessss 7225187[/snapback] Naaahhhh. (Kunne ikke motstå) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Usakelig: Jeg var AMD og nVidia fan før, men AMD svikta og kjøpte opp ATI Løsning på det: Intel Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) *Slettet innlegg* Endret 6. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sjerpings, folkens! Ikke noe AMD vs Intel tull nå, ellers stenger jeg tråden og fyrer avsted et par advarsler. Fint hvis trådstarter kan være LITT mere mspesifikk mht problemet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er feil på alle prosessorer. Alt går ikkje etter planen når dei skal plassere x antall millioner transistorer på eit så lite område. Det er ingen feil du vil merke, bortsett fra dei fysiske, som at den ihs'n kan være litt skjeiv. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trådstarter: Du får frem til kl. 16:00 til å utdype dine problemer med Core2Duo-prosessorene og eventuelle feil, ellers stenges tråden. Nestemann som kommer med usaklig SVADA utestenges i 1 uke fra dagen idag. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trådstarter: Du får frem til kl. 16:00 til å utdype dine problemer med Core2Duo-prosessorene og eventuelle feil, ellers stenges tråden. Du er så snill.hehe.. Ja er helt enig med deg...det å starte en tråd uten å kunne utdype i tråden hva hans problem virkelig er... Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte ja jeg har kjøpt denne prossesoren nå til mitt MSI P965 Platinum. har hatt laptop i flere år nå, men endelig så har jeg bestilt ny stasjonær! da jeg er nettopp blitt aktiv her inne også, så ser jeg til min store forunderlse at intel dual core prosessoren har blitt laget med FEIL? hva er det som er problemet med min nyanskaffede prossesor? og hva kan jeg gjøre for å fikse? den ligger enda på komplett ( bestlte igårnatt) 7224867[/snapback] Trådstarter: Du får frem til kl. 16:00 til å utdype dine problemer med Core2Duo-prosessorene og eventuelle feil, ellers stenges tråden. Nestemann som kommer med usaklig SVADA utestenges i 1 uke fra dagen idag. 7227712[/snapback] Som vi ser så spør trådstarter selv hvilke feil som er oppdaget i C2D, han har ikke problemer selv (enn så lenge..) Til trådstarter: Du sier du har lest her i forumet at det er feil på c2d? Da er det smart å linke posten du leste dette i..Det er dessuten en hendig 'søke' funksjon du burde prøve Endret 6. november 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå