Landeplagen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Musa vår har begynt å fryse. Når vi starter maskina, vil den ikke røre seg. Det er ikke batteriet som er gått, og vi har prøvd å trykke på Connect på begge enheter, men det er først når vi setter musa inn i en annen USB-port den bruker å funke. Dette er irriterende, så hvordan kan vi fikse dette? Det er altså en "Creative Wireless Optical 3000" på en tre-fire år gammel stasjonær maskin. Har aldri oppdatert driveren, fordi vi ikke kunne finne den på nettet. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Musa vår har begynt å fryse. Når vi starter maskina, vil den ikke røre seg. Det er ikke batteriet som er gått, og vi har prøvd å trykke på Connect på begge enheter, men det er først når vi setter musa inn i en annen USB-port den bruker å funke. Dette er irriterende, så hvordan kan vi fikse dette? Det er altså en "Creative Wireless Optical 3000" på en tre-fire år gammel stasjonær maskin. Har aldri oppdatert driveren, fordi vi ikke kunne finne den på nettet. 7224636[/snapback] Kanskje det er noe galt med USB-porten? hvert litt hardhendt med den engang ? i og med at den funker i den andre liksom.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Det funker bare når man skifter port, ikke i en bestemt port. Dessuten funker alt annet greier inni alle. Skriver, tastatur, osv. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Opplever det samme med min G5, tror ikke det er musa de det er noe galt med. Tror deg er windows. Hos meg funker det og bare ta den ut og inn igjen. Har ikke peil på hvorfor dette skjer da... Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har nesten samme problemet. Jeg har en Logitech G7 og den mister enten forbindelsen med mottageren helt plutslig mens jeg bruker PC-en og noen ganger må jeg ta ut mottakeren fra ladestasjonen (som har en pass-through USB port) og sette den inn igjen. I Linux så fungerer det kun å ta ut mottakeren og sette den inn igjen, mens på Windows hjelper det noen ganger å trykke en tast på tastaturet for å få igang musa igjen. Nå som jeg har koblet tastaturet til PS/2 port via en USB til PS/2 adapter så har jeg ikke lenger samme mulighet og må trykke connect knappen under musa istedet. Lurer på om hovedkortet mitt er ustabilt eller om det rett og slett er G7 musa som må byttes. Men opplevde det samme med G5 som er trådbasert. Har for øvrig et ASUS A8N-SLi Deluxe hovedkort med AMD Opteron 150 CPU, Windows XP Pro x64 Edition og Logitech UltraX Media Keyboard. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Har oplevd det eg og på min gamle mus, å den hadde eg drivar til=S Endret 18. november 2006 av Snufi Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 feil i instilingene ? hva med å legge driveren inn på nytt ? jeg hadde en gan tull med min datamus. som også er koblet til usb porten men den er ikke trådløs. markøren begyte å flytte på seg av egen hand . senere opdaget jeg at det lile batriet på hovedkortet var gåt ut etter bare 4 år . etter nytt batri har jeg har det ikke vert noe problemer. har du målt om dette barteteriet gir 3 volt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå