veitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei Eg lure på å kjøpe meg PT 215 eller PT 415. Du finner Høyttalerene på: http://www.mamut.com/dynabel -> Pro PA Høyttalere -> PA Selvbygghøyttalere.. Saken er da at eg mangler ein forsterker. eg vill helst ikkje betale meir enn 8000,- for alt sammen. Eg renka med at eg kanskje må gå for ein bruk forsterker men det skulle gå bra dersom den var i god stand. eg treng altså hjelp til å velge ein forsterker som passer bra til eit par PA Høyttalere. (dersom det ikkje finn noko forsterkera til 2-3 000,-, så kan det sett opp prisen til 5 000,- men som sakt helst max 8000,-) Endret 5. november 2006 av veitch Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Skal du ha PA høyttalerne hjemme?!??!?! Kjøp an PA forsterker da. Zachry XP-600 finner du på ljudia. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Skal du ha PA høyttalerne hjemme?!??!?!Kjøp an PA forsterker da. Zachry XP-600 finner du på ljudia. 7237796[/snapback] Jepp Skal ha dei heime frakte dei litt rundt Kanskje leige dei litt ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja fordi det er ikke noe særlig god lyd Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har hatt PA anlegg som hjemmeanlegg i nesten 10 år, og man kan få det til å spille fint med riktig type forsterker, forforsterker/mixer og delefilter. Men 100% Hifi blir det aldri. Har nå gått over til NAD og cervin vega ... fortsatt litt PA feeling, men mye finere lyd Lenke til kommentar
veitch Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Har hatt PA anlegg som hjemmeanlegg i nesten 10 år, og man kan få det til å spille fint med riktig type forsterker, forforsterker/mixer og delefilter. Men 100% Hifi blir det aldri. Har nå gått over til NAD og cervin vega ... fortsatt litt PA feeling, men mye finere lyd 7336894[/snapback] Har vudert det også Men har lyst til å brygge mine eigne høytallera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå