Gå til innhold

Kraftig forsterker til å drive PA Høyttalere?

Anbefalte innlegg

Hei :) Eg lure på å kjøpe meg PT 215 eller PT 415. Du finner Høyttalerene på: http://www.mamut.com/dynabel -> Pro PA Høyttalere -> PA Selvbygghøyttalere..

Saken er da at eg mangler ein forsterker. eg vill helst ikkje betale meir enn 8000,- for alt sammen. Eg renka med at eg kanskje må gå for ein bruk forsterker men det skulle gå bra dersom den var i god stand. eg treng altså hjelp til å velge ein forsterker som passer bra til eit par PA Høyttalere. (dersom det ikkje finn noko forsterkera til 2-3 000,-, så kan det sett opp prisen til 5 000,- men som sakt helst max 8000,-)

Endret av veitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har hatt PA anlegg som hjemmeanlegg i nesten 10 år, og man kan få det til å spille fint med riktig type forsterker, forforsterker/mixer og delefilter. Men 100% Hifi blir det aldri. Har nå gått over til NAD og cervin vega ... fortsatt litt PA feeling, men mye finere lyd :)

Lenke til kommentar
Har hatt PA anlegg som hjemmeanlegg i nesten 10 år, og man kan få det til å spille fint med riktig type forsterker, forforsterker/mixer og delefilter. Men 100% Hifi blir det aldri. Har nå gått over til NAD og cervin vega ... fortsatt litt PA feeling, men mye finere lyd :)

7336894[/snapback]

Har vudert det også :) Men har lyst til å brygge mine eigne høytallera :):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...