lasse_hansen87 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei sann!! Har et Radeon x1900 kort, kan det kobles til tvèn, altså at jeg kan få skrivebordet på tvèn?? Evt hvilken kabel skal jeg bruke og sånn? Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det er nok fullt mulig det ja Spørs bare hvilken(e) utganger skjerkortet og tv'en du bruker har. Det er jo VGA: DVI: (til venstre) HDMI: S-Video ------------------------------------------------ Så har pc'en din VGA utgang, og tv'en din har VGA utgang, da kjøper du en VGA - VGA Har pc'en din DVI og tv'en din VGA, kan du f.eks kjøpe en VGA - VGA (med VGA->DVI adapter) Har tv'en din HDMI og pc'en din DVI, kan du kjøpe en HDMI -> DVI kabel.. Skjønner ? Tror ikke det finnes noen overganger fra S-video, Jeg syntes iallefall ikke Svideo er noe serlig bra, du kan ikke overføre store signaler som HD signaler osv. en kamerat har Radeon x1900 kort, jeg mener huske det er 2 DVI og 1 S-video, men det er mulig jeg tar feil, det kan du jo lett sjekke ut Håper jeg svarte enkelt nok så du forstod da Endret 5. november 2006 av Ziaka Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 forsto det ja finner nok ut av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå