JuB Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei, har en aopen cube pc med optisk ut både foran og bak, men får ikke optisk til å fungere. Har lastet ned driver fra aopen sin side, alt ser normalt ut i enhetsbehandling. Lyden virker forsåvidt ikke på de andre utgangene heller, så står litt fast på hva jeg kan prøve her...? Endret 5. november 2006 av JuBaLoN Lenke til kommentar
JuB Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Har fortsatt store problemer med denne... Har prøvd utallige drivere, å alt ser ut til å være riktig i Enhetsbehandling. Windows finner til og med driveren selv, så det burde fungere. Har nå innstallerte Vista og Vista søkte selv på internett etter riktig driver, men 0 lyd der også. Så lurer på om kanskje det er koblet noe feil på HK, virker rart i og med at det hverken kommer lyd bak eller foran.. Anyone? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Må nok bumpe denne litt, har prøvd å resette bios, selvfølgelig uten hell Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Fortsatt ingen lyd... Noen som vet om bios opp/ned-datering kan være løsning? Flasha et par ganger når jeg byttet CPU, men viste seg at cpukjøler ikke lå nede på coren derfor den var ustabil. Så mulig jeg skal ned-datere biosen et hakk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå