Gissan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei! Hvor mye koster et lerret som har den funksjonen at man kan bruke den som "mus", istedenfor å bruke musen. Altså å trykke rett på lerretet. Noen som vet? Takk. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Finnes det det?... det viste hverfall ikke jeg. kult da hvis det finnes Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Meiner du teiknebrett? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10269&s...rice=&maxPrice= Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Finnes det det?... det viste hverfall ikke jeg. kult da hvis det finnes 7224413[/snapback] Ja, det finnes. Vet ikke om det er en spesiell prosjektor som skal til, eller kun lerretet, men jeg har sett det flere ganger.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Meiner du teiknebrett?http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10269&s...rice=&maxPrice= 7224445[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det SmartBoard du tenkjer på då? Kom akkurat på at eg såg det nemnt i ein annan tråd for ei tid sidan. Denne koster 19500kr. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Er det SmartBoard du tenkjer på då? Kom akkurat på at eg såg det nemnt i ein annan tråd for ei tid sidan. Denne koster 19500kr. 7224484[/snapback] Ja, men brukes ikke prosjektoren i tillegg? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prisen er for 77” og gjelder kun skoler Hm.. hvis du skal kjøpe den blir den vel dyrere hvis det ikke er en for en skole da. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Prisen er for 77” og gjelder kun skoler Hm.. hvis du skal kjøpe den blir den vel dyrere hvis det ikke er en for en skole da. 7224581[/snapback] Tenker ikke på pris, men hva det heter, og hvordan det brukes.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Står sikkert ein del på Wikipedia om korleis det vert brukt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 smartboard er et lerrett, der du kan bruke en vilkensomhelst projektor med. du bare skrur på projektoren, og setter den slik at den lyser på lærretet, og starter et program, som finner ut hvor du tar på skjermen, ved å ta på lærretet, ved å trykke på noen punkter på skjermen. Det er sikkert mulig å få kjøpt til privat bruk, men mange skoler har det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 smartboard er et lerrett, der du kan bruke en vilkensomhelst projektor med. du bare skrur på projektoren, og setter den slik at den lyser på lærretet, og starter et program, som finner ut hvor du tar på skjermen, ved å ta på lærretet, ved å trykke på noen punkter på skjermen. Det er sikkert mulig å få kjøpt til privat bruk, men mange skoler har det. 7224648[/snapback] Hvorfor kan man ikke bruke et hvilket som helst lerret? Hva er så spesiellt med smartboard? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det må jo ha ein trykkfølsom flate kopla til PCen for å kunne registrere at du trykker og kvar du trykker, noko vanlege lerret sjølvsagt ikkje har. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Da forstår jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå