eirik_lol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) jeg lasta ned ett spill og når jeg skulle sarte det ble skjermen blå med noe skrift på i 1 sec før det gikk bort og pc`n restarta.. det samme skjer igjen og i gjen!! hjelp! har noen noe tips Endret 6. november 2006 av eirik_lol Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Start i sikkerhetsmodus og se om du blir noe klokere. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Start i sikkerhetsmodus og se om du blir noe klokere. 7224455[/snapback] ok Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 er helt n i dette... hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Veit du at dette er pga. virus, eller er det bare din konklusjon? Hvis det virkelig er pga. virus, så kan du "enkelt og greit" lage deg noen virus scan bot disker, via en annen pc, som har et oppdatert virus beskyttelse program på seg. For så å brukke disse som boot disker på din egen, å ta en virus scan, og fjærn eventuele virus.. Hvis ikke, (Noe det trolig ikke er..) så start med vanlig feilsøking.. som foreksempel, å prøve å starte opp i sikkerhets modus, osv. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 er helt n i dette... hvordan gjør jeg det? 7224534[/snapback] Trykk "F8" under oppstart.. (Dvs. under selve BIOS delen, FØR windows starter å laste inn..) (Eller var det "F5"? ) For lat for å sjekke sjøl.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Veit du at dette er pga. virus, eller er det bare din konklusjon? Hvis det virkelig er pga. virus, så kan du "enkelt og greit" lage deg noen virus scan bot disker, via en annen pc, som har et oppdatert virus beskyttelse program på seg. For så å brukke disse som boot disker på din egen, å ta en virus scan, og fjærn eventuele virus.. Hvis ikke, (Noe det trolig ikke er..) så start med vanlig feilsøking.. som foreksempel, å prøve å starte opp i sikkerhets modus, osv. .:CyberMan:. 7224568[/snapback] Hvordan lager man seg virus scan bot disker a? forklar enkelt. hehe er veldig dårlig på sånt! Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvordan lager man seg virus scan bot disker a? forklar enkelt. hehe er veldig dårlig på sånt! 7224595[/snapback] Det er en valg mulighet i selve virus beskuttelse programmet.. :-) (Lag/opprett Boot/recovery/scan disker, eller noe lignende.. Da dette også er forskjellig i fra program, til program..) Kan du forklare litt mere enn: Restartes under oppstart? Under BIOS oppstarten? Før Windows starter å lastes inn? Under Windows oppstarten? Etter Windows inlogginga? Noen feilmaldinger, eller blå skjerm? Har du bare lastet ned, og innstalert det spillet siden sist det fungerte? eller har du gjort andre ting å.. Forandret på noe inne i selve pcen? osv, osv.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Arg.. Buggy nett, og dobelt posting.. .:CyberMan:. Endret 5. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Veit du at dette er pga. virus, eller er det bare din konklusjon? Hvis det virkelig er pga. virus, så kan du "enkelt og greit" lage deg noen virus scan bot disker, via en annen pc, som har et oppdatert virus beskyttelse program på seg. For så å brukke disse som boot disker på din egen, å ta en virus scan, og fjærn eventuele virus.. Hvis ikke, (Noe det trolig ikke er..) så start med vanlig feilsøking.. som foreksempel, å prøve å starte opp i sikkerhets modus, osv. .:CyberMan:. 7224568[/snapback] Hvordan lager man seg virus scan bot disker a? forklar enkelt. hehe er veldig dårlig på sånt! 7224595[/snapback] avast vil restarte pcen og søke etter virus før windows loader etter du har instalert det prøv å instaler det i sikkerhets modus.Last avast gratis ned herfra og velg home editon den er like bra som pro Fønker det ikke justfuckinggooleit Endret 5. november 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Arg.. Buggy nett, og dobelt posting.. .:CyberMan:. 7224638[/snapback] det er etter jeg har logga meg inn og bakrunsbildet har kommet opp... jeg bare lastet ned og instalerte... det sto noe om at det lagret seg eller noe på windows oppstart... det kommer en melling med blå bakrunn men den er der i 0,5 sec før PC`n restarter. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) det er etter jeg har logga meg inn og bakrunsbildet har kommet opp... jeg bare lastet ned og instalerte... det sto noe om at det lagret seg eller noe på windows oppstart... det kommer en melling med blå bakrunn men den er der i 0,5 sec før PC`n restarter. 7224685[/snapback] Eventuelt så kan du prøve å starte opp i Sikkerhets modus, å ta en system gjennomretning/tilbakke stilling, i fra før du instalerte "spillet".. (Forutsatt at du har XP, å at dette er aktiviser med deg, så gjør det dette via programmet "Systemgjenoppretting", som sikkert ligger i "programmer/tilbehør/systemverktøy", under start menyen din..) eller avinstaler spillet igjen, mens du er i sikkerhets modus.. Osv, osv.. .:CyberMan:. Endret 5. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 det er etter jeg har logga meg inn og bakrunsbildet har kommet opp... jeg bare lastet ned og instalerte... det sto noe om at det lagret seg eller noe på windows oppstart... det kommer en melling med blå bakrunn men den er der i 0,5 sec før PC`n restarter. 7224685[/snapback] Eventuelt så kan du prøve å starte opp i Sikkerhets modus, å ta en system gjennomretning/tilbakke stilling, i fra før du instalerte "spillet".. (Forutsatt at du har XP, å at dette er aktiviser med deg, så gjør det dette via programmet "Systemgjenoppretting", som sikkert ligger i "programmer/tilbehør/systemverktøy", under start menyen din..) eller avinstaler spillet igjen, mens du er i sikkerhets modus.. Osv, osv.. .:CyberMan:. takk:) funka 7224734[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå