Xarus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei. Som topic sier.. Hva syns dere er et "MUST" å ha med på en fragmovie ??... Alle kan jo bli god på film!.. Hvordan får jeg vist at jeg er god på en god måte !?.. Takk:D Endret 5. november 2006 av Xarus Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fragsene må _ikke_ være tatt fra public. Jeg synes også at du bør ha en god intro... Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 God intro er viktig ja. Public servere som har masse spam over hele skjermen ødelegger mye av skjermen, så hold deg unna de Orginale maps, de/cs. En god idé kan jo være og kjøre HLTV til stadighet, plutselig får du en artig frag og da er det jo synd og ikke ha filmet den. På samme måte er det kjedelig vis du spiller kun for og filme, og kaster inn alle de fragsene du får på filmen. Det blir litt kjedelig Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva syns dere om bruk av efekter ?.. Jeg liker ikke når man overdriver. Da mener jeg på de som zoomer hver gang de har en HS osv. Endret 5. november 2006 av Xarus Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke overdriv med effekter, og når du skal gjøre demoene om til film burde du bruke kzz's config. Den fjerner alt mulig unødvendig som ikke kan fjernes med vanlige commands. Du burde også tenkte på hvilken oppløsning du skal bruke. Ikke for lav, ikke for høy. Fordi noen pcer klarer ikke å spille av en film i f. eks. 1280*1024px. Info om configen: http://moviemakers.nu/?p=visa_trad&TRADID=184 Download configen: http://kzz.nm.ru/moviemaking/full_cs_hud_remover_by_kzz.rar -Panic Killer Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ikke overdriv med effekter, og når du skal gjøre demoene om til film burde du bruke kzz's config. Den fjerner alt mulig unødvendig som ikke kan fjernes med vanlige commands. Du burde også tenkte på hvilken oppløsning du skal bruke. Ikke for lav, ikke for høy. Fordi noen pcer klarer ikke å spille av en film i f. eks. 1280*1024px. Info om configen: http://moviemakers.nu/?p=visa_trad&TRADID=184 Download configen: http://kzz.nm.ru/moviemaking/full_cs_hud_remover_by_kzz.rar -Panic Killer 7224917[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 god men ikke for lang intro kun de beste fragsene du har hold deg unna dill-dall som high-tech border Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Takk skal dere ha:D Får se hva det blir til Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fragsene må _ikke_ være tatt fra public. 7224459[/snapback] Tja, er ikke enig der. Hvis det er en dritbra runde, eller gjør noe som skjer skjeldent el. så hvorfor ikke fra public? Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. 7331128[/snapback] Trance og Hip Hop kan være like bra som rock og alt annet. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. 7331128[/snapback] Trance og Hip Hop kan være like bra som rock og alt annet. 7331298[/snapback] Absolutt ikke. Det passer bare ikke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. 7331128[/snapback] Trance og Hip Hop kan være like bra som rock og alt annet. 7331298[/snapback] Ikke etter min mening. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. 7331128[/snapback] Trance og Hip Hop kan være like bra som rock og alt annet. 7331298[/snapback] Absolutt ikke. Det passer bare ikke. 7332170[/snapback] Jo da, så lenge man klarer å synce musikken ordentlig med filmen så passer hip-hop og trance strålende. Faktisk er de moviemakerne som bruker hip-hop, trance o.l i filmene sine mye bedre moviemakers enn de som bruker rock o.l fordi hip-hop og trance er mye vanskeligere å synce med filmen! :-) Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Public servere som har masse spam over hele skjermen ødelegger mye av skjermen, så hold deg unna de 7224503[/snapback] de finnes noe som heter "hud remover" da, som fjerner alt sånt tull. og det spamet ødelegger vel ikke skjermen? :-( Endret 21. november 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
neadii Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) -snip- 7331128[/snapback] -snip- 7331298[/snapback] Ikke etter min mening. 7332201[/snapback] Ja, men det blir jo noe annet! Endret 21. november 2006 av neadii Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ikke fokusér for mye på introen, ha heller en kort intro som ikke tar for mye plass. Ikke bruk trance- eller hip-hop-sanger. 7331128[/snapback] Trance og Hip Hop kan være like bra som rock og alt annet. 7331298[/snapback] Absolutt ikke. Det passer bare ikke. 7332170[/snapback] Jo da, så lenge man klarer å synce musikken ordentlig med filmen så passer hip-hop og trance strålende. Faktisk er de moviemakerne som bruker hip-hop, trance o.l i filmene sine mye bedre moviemakers enn de som bruker rock o.l fordi hip-hop og trance er mye vanskeligere å synce med filmen! :-) 7332205[/snapback] Begrunn dette. Har du f.eks sett Duck and Cover Redux? Den bygger hovedsaklig på Rock og Trance/Metal og er utentvil blandt de beste fragfilmene noensinne. Jeg har sett utallige forsøk på å synce 50cent/beyoncey (min definisjon av HipHop) til fragmovie. Aldri funka bra. Trance funker dersom det er en god en som redigerer. Du kan se DogfighteR an CaptivA som også er en BF2 film og å se hvordan dette funka. Grunnen til at jeg snakker om BF2 filmer er primert at jeg ikke spiller CS og at jeg først og fremst gir tips ovenfor redigering og ikke filming/spilling. D&C Redux - http://video.google.com/videoplay?docid=31...and+cover+redux DogfighteR - http://video.google.com/videoplay?docid=53...76&q=dogfighter EDIT: Følgende filmer kan lastes ned i høykvalitet på www.bf2s.com Endret 21. november 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, men det blir jo noe annet! 7332777[/snapback] Hva skal jeg si da? Alle andres mening? :-S Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Frags fra public er greit. Det kan hende du går en fin ace. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Frags fra public er greit. Det kan hende du går en fin ace. 7336966[/snapback] Så lenge du ikke har med masse jalla stæsj over hele skjermen. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 det finnes noe som heter "hud remover" da, som fjerner alt sånt tull. 7332217[/snapback] Så lenge du ikke har med masse jalla stæsj over hele skjermen. 7337070[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå