Lakus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det står mellom Samsung LE32S71, Viewell VMD3200P og Viewpia LC32IE21 -Har hørt at Viewell'en er en veldig god Tv i forhold til prisen. -Har ikke hørt noe særlig om Samsungen. -Viewpia'en er testvinner i "Bild & Ljud Hemma (Mars 2006) -Skal bruke den til spilling på X360'en min, og Wii og PS3 når de kommer. -Kanskje jeg tester ut "PC-på-Tv" som en kamerat av meg kaller det, men ikkenoe fast "PC-på-Tv" oppsett altså. -Driter egentlig i åssn bildet ser ut uten særlig signal på Tv'n siden signalet her er så elendig uansett Jeg tipper Viewpia'en, men lurer på om folk er enige i dette? Endret 5. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Haster litt... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) uten og lese fra de linkene du ga så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med samsung..jeg har plasma da men uansett..samsung leverer kvalitet hele.kjenner flere som er storfornøyd med sine samsung tver,om det er plasma eller lcd spiller ingen rolle.jeg har hvertfall inntrykk av at samsung er god kvalitet.de gjør ikke no halvveis. ikke det at de andre du nevner ikke er no og satse på altså,jeg har bare ikke hørt no om de. Edit: leif Endret 6. november 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Samsung er ihvertfall et trygt valg når det kommer til leverandør. Generelt har Samsung svært god kvalitet på sine paneler men desverre har det oppstått bugs i menyene i de siste firmware'ene men dette påvirker selvfølgelig bildekvaliteten. Jeg ser at Viewpia'en ble testvinner i Mars 06. Tror faktisk at den Samsungen er nyere enn Mars 06. Jeg ville helt klart valgt Samsungen men desverre bærer mitt svar her preg av enorm subjektivitet siden jeg har alltid foretrukket Samsung og har selv 40" Samsung LCD Til HD-materiale, som. f.eks Xboxen, tror jeg de aller fleste TVene vil vise god kvalitet Lykke til! Endret 6. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå