Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Critical system errors!

Anbefalte innlegg

Hallo ^^

I går begynte maskinen min å oppføre seg merkelig, jeg scannet for virus og spyware men fant ikke noe spesielt. Maskinen sto på over natta og da jeg så på den i dag, hadde det kommi opp en melling. (se Bilde)

Har fått denne mellingen en gang før, da bare reinstallerte jeg windows, men det har jeg ikke ork til i denne omgang. Da jeg i dag scannet med AVG, ad-aware og windows defender, fant ad-aware noen småting, blandt annet en trojaner. Jeg fjernet den, men mellingen fortsetter og komme. Noen som vet noe? Kan dere se noe muffens under "prosesser"? (bilde)

Takker for svar.

post-111994-1162751195_thumb.jpg

post-111994-1162751209_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke noe galt med pc'n din, det er bare spyware som ligger på pc'n din. Windows defender bør du bare slette fra pc'n, den gjør like mye nytte som en pose støv. Prøv å scan igjennom med spyware doctor og det vil løse seg. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Har nå fått opp en ny feilmelling. (se bilde) Her er det altså snakk om en trojaner.

Men jeg tror jeg har funnet syndebukken. "isamonitor.exe" Noen som vet noe om hva det er?

Men jeg tror ikke det er noe problem lengere, SD har nå funnet over 250 infections til tross for at de andre programmene jeg har prøvd ikke har funnet noen :p

post-111994-1162764839_thumb.jpg

Endret av sokkhue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...