Tore Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg er Bluecom kunde, å har flyttet til annet fylke, så må vel flytte etter ADSL også... Men, jeg har bindingstid, og leier modem og slikt... Er det mulig å flytte abbonementet fordi om jeg flytter innen bindingstiden.? Hva blir det eventuelt kostende...? Er et par "twinster" på saken.. Jeg har bindingstid på 2200 linje, men der jeg er nå får jeg max 1500 linje... Jeg har IP-Telefon, men ønsker ikke å fortsette å betale på det... Blir det kostende det samme som å opprette et helt nytt abbonement kommer jeg ikke til å flytte det... (Har kontaktet Kundeservice, men ingen svar, enda) Endret 5. november 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du får lese kontraktsvilkårene på hjemmesiden til Ventelo. Ofte koster det ~1000 kr for flytting og tar ca 1mnd. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 1000kr stemte ganske så bra... Blir 999 for montør... Jeg fikk avbestille IP-telefon & Gjøre om til lavere hastighet... Men om det blir greit er jo et annet kapittel i boken... Har mine tvil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå