Gå til innhold

Problemer med avspilling av div. PS2-spill

saxin

Anbefalte innlegg

Jeg har lånt bort PS2'en min til en av fetterene mine i et par mnd nå. Jeg fikk plutselig veldig lyst til å spille litt PS2 igjen, og dro derfor bort til han for å hente den. Når jeg prøver å spille av spill nå, så vil de sjeldent starte. Av 50 forsøk, startet det ca. et spill. Den klarer ikke å lese av DVD-en virker det som. Det merkelige er at Tony Hawk Pro Skater 3 fungerer hver gang, men INGEN av de andre spillene. Utenom NFS:MW som startet den ene gangen av de 50 forsøkene. Hva kan dette skyldes? Hva kan jeg gjøre for å fikse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er en ekspert på slike problemer, men det kan jo hende at det er larseren som begynner å bli dårlig. Ellers kan det hende at det hjelper å sette playstationet i en annet posisjon. Foreksempel om det står nå, så legg det ned. Og om det ligger, prøv å la det stå.. Har hatt problemer med det i stående posisjon før, men ikke sånn som du beskrev her.

Lenke til kommentar

Tenkte på om det var laseren som begynte å ta kvelden jeg også. Jeg har prøvd å sette PS2 i begge posisjonene og det har ikke hjulpet noe. Kjedelig om det skulle være noe galt med laseren, for da må den vel sendes inn på reperasjon. Min PSX hadde ingen problem med laseren, selv om den har blitt spilt ufattelig mye mere på enn PS2. Dette var veldig synd, da jeg hadde lyst til å spille igjennom MGS3.

Veldig dumt at PS3 ble utsatt her i Europa! Nå hadde det jo vært perfekt å gått til innkjøp av den nye konsollen..

Lenke til kommentar

Det kan jo godt hende at det bare er å bytte DVD spilleren eller noe sånn.. Og om det er det, så er jo iallefall den som alt står i helt fantastisk elendig! Vet ikke hvordan man bytter den, men Sony kan vell gjerne gjøre det. Husk at ny PS2 ikke koster stort mere enn tusenlappen.. Du kan forøvrig også kikke på innstillingene for maskinen, uten at jeg tror det skal gå ann å endre på noe sånn at spill ikke booter opp.

Lenke til kommentar

Spark og slå så hard du kan i din konsoll. Etterfulgt av gjentatte spytteomganger og banning, kan du prøve å hive den ut vinduet. :ph34r: Så kan du ta selvmord! :ph34r:

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

\/

HEHEHE det oppe var bare tull :ph34r:

Prøv å selg den til en sløving og spar penger til PS3 eller supernintendo. :ph34r:

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...