hulahulag Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Noen som kan forklare meg vis jeg vil ha det på Virtual, hvordan jeg gjør det? 7261246[/snapback] Prøv og velg "Safe Graphics Mode" når du starter opp Ubuntu. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Men hvorfor i all hverden skulle du ønske å ha det på virtual når du kan starte den rett fra CD'n uten. Vis du ikke skjønner hvordan du skal brenne CD'n så kan du ser her: https://help.ubuntu.com/community/BurningIsoHowto 7262364[/snapback] Takk for den, men nei tatt. kan brenne cd men som sagt jeg vil lagre ting også. har prøvd safe graphics mode. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Men hvorfor i all hverden skulle du ønske å ha det på virtual når du kan starte den rett fra CD'n uten. Vis du ikke skjønner hvordan du skal brenne CD'n så kan du ser her: https://help.ubuntu.com/community/BurningIsoHowto 7262364[/snapback] Takk for den, men nei tatt. kan brenne cd men som sagt jeg vil lagre ting også. har prøvd safe graphics mode. 7264289[/snapback] Var ikke slemt ment. Du skulle bare visst hvor mange som ikke skjønner forskjellen på å brenne fila tll CD'n og brenne CD'n fra CD-bildet (.iso) Uansett vil du nok ha de samme problemene med å starte fra VM som fra CD. Kan hjelpe å legge til acpi=off som oppstartsparameter Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 hmm, vet dere om noen andre linux som vil funke i Virtual? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ingen som vet noen som kommer til å funke på virtual Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Her finner du ut hva som virker og hva som ikke virker i Virtual PC 2004: http://vpc.visualwin.com/ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Et alternativ er vel å bytte til Vmware. Installerte akkurat XP i Vmware Workstation under linux. Gikk som en drøm. Vmware er vel litt mer modent enn hva MS sin løsning er. Dessuten, så finner du neppe så mange som benytter seg av MS Virtual her på linux forumet. Ørjan... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om du er student, får du kjøpt wmware akademisk lisens for 1000 kr på Akademika på Blindern. Har jeg hørt i allefall. Mulig det gjelder for vgs etc. også? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Om du er student, får du kjøpt wmware akademisk lisens for 1000 kr på Akademika på Blindern. Har jeg hørt i allefall. Mulig det gjelder for vgs etc. også? 7275799[/snapback] Jeg trodde mye av VMwares opplegg var gratis nå jeg? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Følge det som står her, fungerte for meg. Ang wmvare så er det vel bare wmvare player som er blitt gratis, altså bare for å kjøre ferdige virutelle maskiner, ikke opprette og endre? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 player og server. Ikke workstation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå