Rawkus Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Når jeg prøver og hoste, så får jeg etterhvert en feilmelding der det står Netsend PACKET_ERROR : NO_ ERROR (ellerno) Hva er problemet mitt? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei! Prøv å bruke emnefeltet litt mer fornuftig. Prøv å gi et bedre bilde av spørsmålet ditt. I framtiden vil slike poster bli sperret! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har støtt på den feilen ved utallige LAN sjøl. Husker ikke nøyaktig hvordan vi løste det, men det er nettverksbasert. Du kan jo prøve å koble av IPX protokollen først og se om det var problemet. Få spill kjører på det for tida så du burde ikke få problemer. Hvis ikke så må du nok leite litt rundt i nettverksinnstillingene dine og prøve deg fram. Jeg søkte litt rundt i forumene på cs.net for deg og fant denna linken. Jeg kan ikke bekrefte at det vil virke, men det er verdt forsøket: http://www.ninja-association.co.uk/csfaq/s...tsendpacket.htm Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 11:02, skrev allyse:Hei! Prøv å bruke emnefeltet litt mer fornuftig. Prøv å gi et bedre bilde av spørsmålet ditt. I framtiden vil slike poster bli sperret! Uhh.. Hva er galt med det evnet hans da? Syns det gir en bra pekepinne på hva problemet hans er jeg da. Skulle han kanskje ha skrevet enda fyldigere i emne linja sånn at topic blir så langt at vi ikke ser alt med annet vi kjører 2048x1536 oppløsning? :razz: Lenke til kommentar
Landoga Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 den feilmeldinga kommer når noen med win 9x prøver og logge seg på en server som bruker nt .. husker ikke hva det var man måtte gjøre for og fikse det igjen .. mvh Landoga som kanskje ikke hadde så mye fornuftig og komme med .. Lenke til kommentar
Rawkus Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 takk for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hatt den feilmeldinga selv men ble kvitt den da alle i nettverket setter på "messenger" likt. da slipper man sånn feilmelding. man gjør dette i "administrative verktøy/administrative tools" i kontrolpanel/control panel Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 12:51, skrev Cappo:Uhh.. Hva er galt med det evnet hans da? Syns det gir en bra pekepinne på hva problemet hans er jeg da. Om jeg skulle valgt ville jeg f.eks brukt dette som emne: Netsend PACKET_ERROR feilmelding i Counter Strike (versjon på cs) Det kaller jeg seriøst Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du syns ikke du er litt trangsynt nå? (no offence) Jeg følte meg ikke støta av topicen hans, og den dugde siden han fikk forslag til å rette problemet. Er ikke så fryktelige mange ulike typer feilmeldinger som det er vanlig å snuble over i CS, så det var ikke som om halvparten av oss som blei tiltrekki av tittelen følte oss snytt da vi så detaljene. Sjøl hadde jeg venta enten "packet error", "enforcing file consistency" eller cd key problemer. Hadde problemet hans vært den andre av de nevnte ville topicen potensielt kunne blitt rimelig lang og knotete.. _________________ Proud member of *dAsE* KR3W [ Denne Melding var redigert av: Monsoon på 2002-11-11 15:05 ] Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Emnet så da greit ut ? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Allyse! Send en Privat Melding. Du ødelegger tråden! Kan du ikke svare, så ikke svar Feilmeldingen kommer av at det ikke sendes/mottas pakker. Dvs porter er stengt, du er ikke tilkoblet de andre maskinene, dere kjører forskjellige hastigheter 100/10, eller hub/switch/router ikke takler den farten dere kjører på. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 14:48, skrev allyse:Om jeg skulle valgt ville jeg f.eks brukt dette som emne: Netsend PACKET_ERROR feilmelding i Counter Strike (versjon på cs) Det kaller jeg seriøst Rull inn da. Han fikk med at det var en feilmelding og at den kom i CS. Du trenger ikke å be om mer for vi forstår at han har et problem med CS. Greit at din alternative topic ikke ble så lang. Men hva om du fikk en jævlig lang feilmelding da? Skal topic da være; "Hjelp! Feilmeldingen 'Jævlig-lang-feil-melding-her' i 'et-eller-annet-program-her'? Både du og jeg vet at det kan komme lange feilmeldiger i Windows. Vil du at vi skal skrive hele remsa som dukker opp i topic når du får blåskjerm i Windows da og ønsker hjelp? _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-11 15:41 ] Lenke til kommentar
taco_9000 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg har hatt samma problem. hvis du bruker swits så tarb du og velger motta ip automatisk på alle maskinene tror det funker Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 eller du bare adder -no ipx i shortcuten til cs . så slipper dere det problemet. selv om det ikke har noget og si egentlig. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Skal topic da være; "Hjelp! Feilmeldingen 'sinnsvakt-lang-feil-melding-her' i 'et-eller-annet-program-her'? hehe..najs Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Man får det problemet hvis noen har feil IP-adresse. De tre første skal være like, så forskjellig på alle maskiner. eks. 192.168.0.x der x varierer fra maskin til maskin. Hvis alle mottar IP-adresse, men ingen deler ut joiner alle via IPX-protokollen. Hvordan man deler ut IP-adresse kan dere svare på her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå