Gå til innhold

CS feilmelding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har støtt på den feilen ved utallige LAN sjøl.

Husker ikke nøyaktig hvordan vi løste det, men det er nettverksbasert.

Du kan jo prøve å koble av IPX protokollen først og se om det var problemet. Få spill kjører på det for tida så du burde ikke få problemer.

Hvis ikke så må du nok leite litt rundt i nettverksinnstillingene dine og prøve deg fram.

Jeg søkte litt rundt i forumene på cs.net for deg og fant denna linken. Jeg kan ikke bekrefte at det vil virke, men det er verdt forsøket:

http://www.ninja-association.co.uk/csfaq/s...tsendpacket.htm

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 11:02, skrev allyse:

Hei!

Prøv å bruke emnefeltet litt mer fornuftig. Prøv å gi et bedre bilde av spørsmålet ditt.

I framtiden vil slike poster bli sperret!

Uhh.. Hva er galt med det evnet hans da? Syns det gir en bra pekepinne på hva problemet hans er jeg da. Skulle han kanskje ha skrevet enda fyldigere i emne linja sånn at topic blir så langt at vi ikke ser alt med annet vi kjører 2048x1536 oppløsning? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 12:51, skrev Cappo:

Uhh.. Hva er galt med det evnet hans da? Syns det gir en bra pekepinne på hva problemet hans er jeg da.

Om jeg skulle valgt ville jeg f.eks brukt dette som emne:

Netsend PACKET_ERROR feilmelding i Counter Strike (versjon på cs)

Det kaller jeg seriøst

Lenke til kommentar

Du syns ikke du er litt trangsynt nå? (no offence)

Jeg følte meg ikke støta av topicen hans, og den dugde siden han fikk forslag til å rette problemet.

Er ikke så fryktelige mange ulike typer feilmeldinger som det er vanlig å snuble over i CS, så det var ikke som om halvparten av oss som blei tiltrekki av tittelen følte oss snytt da vi så detaljene. Sjøl hadde jeg venta enten "packet error", "enforcing file consistency" eller cd key problemer. Hadde problemet hans vært den andre av de nevnte ville topicen potensielt kunne blitt rimelig lang og knotete..

Proud member of *dAsE* KR3W

[ Denne Melding var redigert av: Monsoon på 2002-11-11 15:05 ]

Lenke til kommentar

Allyse! Send en Privat Melding.

Du ødelegger tråden! Kan du ikke svare, så ikke svar

Feilmeldingen kommer av at det ikke sendes/mottas pakker. Dvs porter er stengt, du er ikke tilkoblet de andre maskinene, dere kjører forskjellige hastigheter 100/10, eller hub/switch/router ikke takler den farten dere kjører på.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 14:48, skrev allyse:

Om jeg skulle valgt ville jeg f.eks brukt dette som emne:

Netsend PACKET_ERROR feilmelding i Counter Strike (versjon på cs)

Det kaller jeg seriøst

Rull inn da. Han fikk med at det var en feilmelding og at den kom i CS. Du trenger ikke å be om mer for vi forstår at han har et problem med CS.

Greit at din alternative topic ikke ble så lang. Men hva om du fikk en jævlig lang feilmelding da?

Skal topic da være; "Hjelp! Feilmeldingen 'Jævlig-lang-feil-melding-her' i 'et-eller-annet-program-her'?

Både du og jeg vet at det kan komme lange feilmeldiger i Windows. Vil du at vi skal skrive hele remsa som dukker opp i topic når du får blåskjerm i Windows da og ønsker hjelp?

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-11 15:41 ]

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Man får det problemet hvis noen har feil IP-adresse.

De tre første skal være like, så forskjellig på alle maskiner. eks. 192.168.0.x der x varierer fra maskin til maskin.

Hvis alle mottar IP-adresse, men ingen deler ut joiner alle via IPX-protokollen.

Hvordan man deler ut IP-adresse kan dere svare på her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...