ArizarD Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har problemer med min dvd-rom på pc'en så jeg får ikke installert WoW fra CD'ene mine, hvor kan jeg laste ned full europeisk versjon (på engelsk naturligvis)? Har konto å greier men problemet er å få lagt spillet på harddisken først. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) teaser.wow-europe.com Der er den Endret 5. november 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Så den versjonen jeg laster ned der er egentlig en fullversjon? Så instedenfor å begynne med noe trial kan jeg bare registrere min egen konto og begynne å game som vanlig? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja, hvis du allerede har konto er det bare å logge deg på som vanlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg kjøpte nettop spille men den enne cdn funke kje. så jeg kan bare laste det opp der og trykke cd keyen te spille mitt??? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Slettet-ZQr2eN skrev: jeg kjøpte nettop spille men den enne cdn funke kje. så jeg kan bare laste det opp der og trykke cd keyen te spille mitt? 7224791[/snapback] Yupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå