Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Enkelt spm i Audiograbber:merk MP3=mp3 filer?

Betenkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned stable ver. og får opp en ZIP-mappe. Hva skal jeg gjøre med dem? Noe med EXE-fila? Dobbeklikka på'n men da kom det bare opp en command-sak som forsvant like brått som den kom...

EDIT: Er det mulig å konverter filer på harddisken til MP3 med Audiograbber?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jeg vil konvertere alle cd'ne jeg har rippet inn med vanlige Audiograbber (rippet som MP3) til MPR med dette codecet slik at det blir bedre lyd...

EDIT: Har nå lagt till dll-filen i mappen og åpent MP3-settings. Gikk på fanen Exenternal Encoder (eller noe slikt) og valgte Lame der...

Håper det fungerer... :ermm:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Er det? :p

Joa.. LAME er bra det men det har gjort at det plutselig kommer dobbelt opp med musikkfiler.

På fil nr1 står det bare ## Trackname

Nr2: ## - Trackname

Under står det artist og album.

Hvordan skal jeg få orden på dette? :S

PS: Beklager at jeg er så nooby. Akkurat filordning, ripping og brenning driver jeg så skjelden med så jeg ikke har noe trening på slike ting... :p

EDIT: Skjønte hva som skjer nå: Programmet ripper inn låtene og LAME encoder utifra dem og lager nye filer. Hvordan kan jeg få programmet til å bytte ut de gamle filene med MP3-filene? :hmm:

EDIT2: Hva er M3U-list? I "rippe-vinduet" som viser fremgangen er det en boks du kan krysse av for å lage M3U-list :S

EDIT3: Fant ut det med dobbelt opp med filer. Settings også valgte jeg noe sånt som Delete when encoding are finish eller noe slikt...

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...