Gå til innhold

Gears Of War: mulig med release før 17/11?

Dr.Peedee

Anbefalte innlegg

Emergence day i USA er satt til den datoen når de regner med at spillet skal være tilgjengelig i alle spillbutikker - dvs. 12/11 ( søndag om en uke faktisk). Men i alle intervjuer sier Epic at de store kjedene kan sette det ut i hyllene så fort de får det inn, altså allerede så snart de får det fra lagrene, og utkjøringen skjer skjer til tirsdag 7/11. (I USA altså). Så Epic sier at en god del kunder vil kunne plukke det opp allerede dagen etter eller i beste fall samme dag. Med andre ord - ingen strikt release dato som med en del andre titler.

Her i Europa er Emergence day satt til fredag 17/11. Og det har vel med at det tar noen dager ekstra å få det over Atlanteren. Men jeg er rimelig sikker på at butikkene har det inne i god tid i forveien enn det. Jeg lurer på om vi må sitte å vente på Emergence day her i landet når i USA er det fritt fram så fort de får de inn i butikken? Det ville være typisk ..... i så fall.

Jeg har forhåndsbestilt en CE utgave hos EB games. Men eksepeditøren der kunne egentlig ikke si noe sikkert om saken. Veit det er en del Spaceworld og Elkjøp karer som er innom forumet her - noen som veit noe?

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slem mann. Nå fikk jeg plutselig et ørlite og antagelig fåfengt håp om at min CE kommer før tida fra cdon... ;)

7223773[/snapback]

Hehe. Det var jo godt ment da :) Jeg mener - det ville være jævlig pottitt hvis butikkfolkene rundt om holder det tilbake til den 17/11 pga f.eks utvitenhet fordi det er jo slik det pleier å være med store titler. Bare at denne gangen er det annereledes også fra offisielt hold i USA i hvert fall. Så da burde det jo være det samme her.

Vel vel. CoD3 kommer den 10/11, så får vel evt. kose meg med det da fram til den 17. hvis Gears ikke kommer tidligere.

(Skal foresten legge deg til neste gang jeg går live.)

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Satser på å ha spillet allerede til Tirsdag

F.E.A.R kom ut forrige uke i USA og det er 11.10 som er dato her i Norge. Likevel kom spillet til Norge omtrent samme dag det kom ut i butikkene i USA

Så kanskje det samme skjer med GoW. Spillene kommer som regel inn til Norge Mandager så da har jeg spillene på Tirsdager. Så enten får jeg spillet i hus nå til Tirsdag eller neste :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Noen som vet om absoluttspill.no er raske med å sende ut spill? sånn at jeg har det i postkassa den 17/11? eller må jeg vente 3-4 dager etter helga?

er aleina hjemme denne helga, så skal bare låse meg inne å spille, og spille og spille. :dribble:

så er veldig synd om jeg ikke får det før eller samme dag. :hrm:

Lenke til kommentar

Leste på div. forumer igår der noen ansatte i de store spillkjedene i statene allerede har fått inn store esker med GOW, med tydelig stempel om at eskene ikke skal brytes før 7/11. Samtidig med partiene med GOW kom det esker med den nye HD dvd`n til 360, COD3 samt noen esker med Wii.....Gjett om gutta sikla ;)

Er bombesikker på at de i statene begynner å få tilgang til GOW mandag etterm. og senest tirsdag.

Så for oss som venter på GOW handler det jo om å få en klarering(man,tirs) om GOW er region-free, da har vi det til helga for max 400 kr. Så er det jo bare å gi f... i når det har release i Norge! Spør du meg da....

Lenke til kommentar
### Link fjernet! ###

hvis det kommer der langt før releasen så vurderer jeg det. Har jo kjøpt spillet så sånn sett så er det jo lov.

7224358[/snapback]

Jeg startet ikke denne tråden for slike idiotiske innlegg. Driter i at du har kjøpt spillet - men postinger om hvor man kan laste ned piratkopiert matriale bryter med reglene på det forumet her også. :nei:

Hvis du vil ha det før offisiell release så gjør heller som gutta oppover i tråden her - godsnakk med din lokale spillbutikk. :yes:

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Noen som vet om absoluttspill.no er raske med å sende ut spill? sånn at jeg har det i postkassa den 17/11? eller må jeg vente 3-4 dager etter helga?

er aleina hjemme denne helga, så skal bare låse meg inne å spille, og spille og spille. :dribble:

så er veldig synd om jeg ikke får det før eller samme dag. :hrm:

7223987[/snapback]

Absoluttspill.no sender ut spillet så raskt de har det, og eg håper dem får det raskt som fy. Det skal herjest,bannes og koses med dette spillet online.

Lenke til kommentar
Satser på å ha spillet allerede til Tirsdag

F.E.A.R kom ut forrige uke i USA og det er 11.10 som er dato her i Norge. Likevel kom spillet til Norge omtrent samme dag det kom ut i butikkene i USA

Så kanskje det samme skjer med GoW. Spillene kommer som regel inn til Norge Mandager så da har jeg spillene på Tirsdager. Så enten får jeg spillet i hus nå til Tirsdag eller neste :)

7223931[/snapback]

Bestiller du fra videogamesplus? Tenkte å legge inn en ordre der nå jeg også, men fant ikke Gears i "region free" lista dems..

Lenke til kommentar
Jeg tror de ikke har fått testet det enda... samme på play-asia. Det står bare spørsmålstegn i forhold til PAL region

7225338[/snapback]

Vi vet sikkert om det er region-free imorgen etterm el tirsdag! Lurer på om jeg skal ta sjangsen og forhåndsbestille..

Lenke til kommentar
Slem mann. Nå fikk jeg plutselig et ørlite og antagelig fåfengt håp om at min CE kommer før tida fra cdon... ;)

7223773[/snapback]

Litt off topic men fin hjemmekino. :)

7225860[/snapback]

Offtopic: Takker! :)

Ontopic: Litt pussig at en del folk begynner å ta for gitt at de får spillet lenge før tida. Jeg aner noen potensielt skuffede folk rundt om de neste dagene... :dontgetit:

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ontopic: Litt pussig at en del folk begynner å ta for gitt at de får spillet lenge før tida. Jeg aner noen potensielt skuffede folk rundt om de neste dagene...  :dontgetit:

7226044[/snapback]

Kan ikke snakke for alle her, men jeg får de spillene jeg vil ha som regel når de kommer inn til Norge

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så rart man ser for seg tidligere slippdato når spillet allerede er PÅ LAGER i slepphendte Spaceworld kjeden allerede.... :thumbup: Sjekk spaceworld.no

Samt at det er ute på gata i statene om under to døgn.

Endret av Dec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...