HeroNotodden Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hoi igjen Har fått meg en najs 6 pack nå men problemme er de 2 nederste radene er mindre synelige enn den øverste:O noe jeg hjar gjort feil eller må jeg trene magemusklene anndeles?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 prøv å tren benhev, trener de nederste magemusklene ganske mye. Btw er jo en magetråd. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bennhev er en fin ting ja... Men, få ned fettprosenten ytterligere, så blir de nok mer synlige.... Fettet sitter "hardere" jo lenger ned man kommer! Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Bennhev er en fin ting ja... Men, få ned fettprosenten ytterligere, så blir de nok mer synlige.... Fettet sitter "hardere" jo lenger ned man kommer! 7226234[/snapback] oki da for vi håpe det har det ikke blitt bedre innen jul så for jeg hive meg på et kondisprogram:) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 benhev funker bra som de andre over meg sier... husk at du må ha en lav fettprosent for at mage musklene skal syns hvis ikke så skjuler fette musklene ps: hvilke øvelser og set og reps tar du når du trener magen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå