RaptiCon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann. Min søster fyller snart år, så da tenkte jeg et digitalt kamera til ikke en så dyr penge ville vært en passende gave. Saken er at jeg har litt problemer med å finne det kamera som er best, da jeg har flere å velge mellom: BenQ C-510 Panasonic FX-5 Nikon Coolpix L4 HP Photosmart E427 Xmedia DC6345 (Stiller meg litt tvilende, men slenger den med for det) Advent MP51 Canon Powershot A430 Hvis noen greie folk kunne hjelpe meg med å velge ut et av de ovenfor, eller eventuelt om dere har noen andre som lønner seg bedre, så ville jeg blitt svært takknemlig. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Dreambox Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann. Min søster fyller snart år, så da tenkte jeg et digitalt kamera til ikke en så dyr penge ville vært en passende gave. Saken er at jeg har litt problemer med å finne det kamera som er best, da jeg har flere å velge mellom: BenQ C-510 Panasonic FX-5 Nikon Coolpix L4 HP Photosmart E427 Xmedia DC6345 (Stiller meg litt tvilende, men slenger den med for det) Advent MP51 Canon Powershot A430 Hvis noen greie folk kunne hjelpe meg med å velge ut et av de ovenfor, eller eventuelt om dere har noen andre som lønner seg bedre, så ville jeg blitt svært takknemlig. Takker for all hjelp! 7223445[/snapback] har iallefall gode erfaringer med cannon:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hold deg til de kjente fotomerkene, så er du ganske trygg. Styr altså for all del unna Benq, Xmedia og Advent. Styr helst unna HP også. Både Panasonic FX-5, Nikon Coolpix L4 og Canon Powershot A430, men skal jeg rangere kameraene ville jeg satt de slik: Panasonic FX-5 Nikon Coolpix L4 Canon Powershot A430 Lenke til kommentar
Ole_Kr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hold deg til de kjente fotomerkene, så er du ganske trygg. Styr altså for all del unna Benq, Xmedia og Advent. Styr helst unna HP også. Både Panasonic FX-5, Nikon Coolpix L4 og Canon Powershot A430, men skal jeg rangere kameraene ville jeg satt de slik: Panasonic FX-5 Nikon Coolpix L4 Canon Powershot A430 7225188[/snapback] Har nylig kjøpt et Nikon L4 sjøl, og jeg syns jeg fikk MYE for pengene. 895,- på elkjøp (hvis du makter å handle på et sånt sted - jeg måtte stålsette meg). Det virker solid. Tar bra bilder. Det er raskt. Og det tar bilde selv om det ikke er fokusert. Jeg har null erfaring med andre billige kompaktkameraer - bortsett fra mitt Olympus Camedia fra steinalderen. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg sier bare Nikon Coolpix L4! Supert kamera i som gir masse, masse for pengene. Forresten, betal heller 995 hos en ekte fotoforhandler enn å spare 100 kroner ved å ta det hos elkjøp. Lykke til med kameravalg! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 L4 Har brukt det i 6 mnd og kan trygt anbefale kamera i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå