ArizarD Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei skal snart kjøpe nye hodetelefor og mikrofon for å kommunisere via ventrilo. Det jeg er usikker på om jeg kan ha hodetelefor på og snakke i microfon og når andre svarer vil jeg høre det gjennom hodetelefonene, er helt newb på dette her, vil det gå fint sammen eller blir det problematisk? Som sagt så er det ikke hodetelefor som allerede har en mikrofon på seg, men hodetelefoner for seg selv og mikrofon for seg selv. f. eks Denne hodetelefon og denne mikrofon? Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det vil fungere helt greit sammen. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha separat mikrofon. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Fordi jeg skal kjøpe dyre hi-fi Sennheiser hodetelefoner og vil ha god lyd uten å måtte ofre noe til fordel for headset som har integret mikrofon på siden, blir som 2 forksjellige verdener. Men så det vil fungere helt fint sammen da? Er det mye stress å få dem til å fungere overens eller? Vil vite med 100% sikkerhet før jeg bestiller! Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg kjører beyerdynamic dt770 og en liten clip on mikrofon separat av samme grunn som deg funker helt fint det Er ikke noen grunn til at det ikke skal det. Du kan selvsagt være uheldig med de individuelle komponentene, men som kombinasjon skal det ikke være noe å si på det Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Har bestemt meg for å kjøpe Sennheiser HD595. Hvilket mikrofon eller clip-on mikrofon ville du anbefalt med denna? Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ok, jeg går helst for pose og sekk løsninger, eller ja takk, begge deler. Har Sennheiser PC155USB til gaming og HD600 til HiFi. Billige headset/hodetelefoner har en lei tendens til å gå i stykker. Rent funksjonsmessig er det ingen forskjell på headset og hodetelfon/separat microfon, det kobles opp på samme måte og volum justeres i software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå