KissaMcDuck Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kansje leif i emnetittelen, ble usikker nå Men uansett, gjorde noe veldig idiotisk på fylla imorges. Så idag har jeg driitvondt i bryskassen, det gjør vondt å puste, bevege meg, le, hikke osv. Har aldri bristet noe slikt så vet ikke helt hvordan det føles.. Det jeg lurte mest på var da om det er god nok grunn til sykemelding? Har ikke den beste økonomien så syter litt med å gå til legen med mindre jeg har sjangs til å sykemeldes Gjorde ihvertfall utrolig vondt å jobbe idag, men vet ikke om det gir seg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det så ille at det hemmer deg i jobben og ellers i dagliglivet går du til legen og ber om sykemelding. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har selv jobbet med fysisk tungt arbeid med noe jeg antar var brestet ribbein. Det gjorde småvondt, men ikke noe mer enn det. Smerten gav seg etter et par dager. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hehe, fikk sykemeldt meg. Var verdt det Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hehe, fikk sykemeldt meg. Var verdt det 7237886[/snapback] Neppe om det faktisk var bristet! Det blir verre og verre de to første ukene, og når det har gått en månede så er du drittlei av å ikke ha særlig bevegelse! God bedring uansett! Endret 7. november 2006 av js79 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Å? Hmm legen sa det var bristet, men nå er det ganske greit. Jaja, like greit hvis det ikke er det Nå er det bare littegrann ømt, nå har jeg ikke bevega meg særlig siste dagene heller. Sitter her i sofaen Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hehe, fikk sykemeldt meg. Var verdt det 7237886[/snapback] Neppe om det faktisk var bristet! Det blir verre og verre de to første ukene, og når det har gått en månede så er du drittlei av å ikke ha særlig bevegelse! God bedring uansett! 7239352[/snapback] Neida. Har man brukket det helt over, kan det være som du sier. Det er en selvsagt forskjell på brudd og brist. Brist gjør mest vondt første uka, og helst når man "strekker" det, ved å vri seg, bøye seg, strekke seg osv. Etter de første 4-5 dagene blir det bare bedre og bedre. Hadde nettopp et par bristede ribbein selv, hindret meg ikke nevneverdig i hverdagen. Jeg har dog ikke fysisk arbeid. Endret 8. november 2006 av toth Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Neida. Har man brukket det helt over, kan det være som du sier.Det er en selvsagt forskjell på brudd og brist. Brist gjør mest vondt første uka, og helst når man "strekker" det, ved å vri seg, bøye seg, strekke seg osv. Etter de første 4-5 dagene blir det bare bedre og bedre. Hadde nettopp et par bristede ribbein selv, hindret meg ikke nevneverdig i hverdagen. Jeg har dog ikke fysisk arbeid. 7242361[/snapback] Bristet mine ribbein for snart to år siden og det kjente jeg! Muligens det finnes grader av bristing da! Var drittlei etter en uke og jeg måtte bare sove på den ene siden, og komme seg ut av sengen var en snodig gymøvelse! Endret 8. november 2006 av js79 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Heh, gjør ikke vondt i det hele tatt nå. Har nok ikke bristet det nei, jippi! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da er jo alt stas! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Åja du, ei uke fri, sitte på internett og spille PES. Så imens jeg sitter her kan jeg fortelle kort hva som skjedde; Nach hos kompis, går hjem alene. Tenker av en eller annen grunn; "Ja, jeg ser hvor lenge jeg kan gå med øynene igjen". Plutselig velter jeg over ett gjerde, og ramler med brystkassen rett på ei stang bak gjerdet. Hehe, måtte nesten krype hjem. Hovnet så sinnsykt opp også, venstre pupp vokset til A-cup e.l Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehe! Min var også lørdagsrelatert! For det er jo greiest å sykle hjem etter x antall kamakazeshots! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Haha! Hva sa du til legen? Jeg sa at jeg gikk tur Søndag morgen, og snublet sa jeg skulle over ett gjerdet Høres litt bedre ut.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 heeh! hva kunne jeg si.... fortalt at jeg hadde tryna på sykkel, men unnlot å fortelle om tidspunkt og tilstand! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 hei jeg har vont mitt mellom puppsene i brustkassen jeg har hatt smertene i to ukers tid. nå jeg puster gjør det vont lurer ååpå om det er et bristett ribb ben gjør vont å puste le fnise hikke osv!??? har noen svar!!?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Spør legen din. Dette kan vi selvsagt ikke svare på over nettet. Forresten. Ser klokka er over 15 så da er vel legen stengt. Da må du dra på legevakta i stedet, med mindre du har lyst til å vente til mandag. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 ok tuusen takk for tipset det var veldig bra å få et svar fra noen som kan det Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 VIlle kansje ikke tydd det så langt som å gå til legevakten med mindre det skaper komplikasjoner for deg, som puste vansker og bevegelses hemmelser. Hvis det så klart skaper problemer for deg å puste, og det gjør vondt å bevege seg så er kansje legevakten stedet å dra, hvis ikke så ville jeg ventet til Mandag for lommeboken sin skjyld hehe. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 nå er smertene helt borte !! trengete ikke gå til legevakten takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå