Gå til innhold

Ny tittel: SE K610i vs SE K600i

Skogli

Anbefalte innlegg

Da har jeg leitet litt rundt og funnet ut at jeg ikke er helt sikker på dette med K610i.

Jeg fant K600i til en litt billigere penge.

Men er K600i bedre enn K610i?

Eneste jeg vet nå er at kameraet til K610i er litt bedre. 0,7 Mpx.

Hva synes dere?

Dette tråden har handlet om et Chesstilbud tidligere, nå er det et nytt spørsmål, så tidligere innlegg har ingen bedtydning!

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha ny mobil i slutten av måneden.

Valget står mellom Nokia 6125 og Se K610i.

Hvilken av disse mobilene synes dere at er best?

7222964[/snapback]

Kommer jo helt an på hva du selv legger vekt på..

6125 - klapp, 1,3mpx kamera, ikke 3G, litt tung

K610i - bar, 2 mpx kamera, 3G, liten og lett

Lenke til kommentar

SE sine telefoner er stort sett bedre til musikk og har lengre batteritid. Nokia er som oftest bedre på funksjonalitet (les: Symbian), men om du ikke bruker dette aktivt er det faktisk en ulempe. Er tregt og rotete, og jeg vil ikke anbefale det med mindre du faktisk er ute etter en symbian telefon.

Så, ettersom k610i har bra kamera, god musikkspiller, god batteritid og koster ikke så mye, anbefaler jeg deg den.

Lenke til kommentar

Enkelt forklart:

Symbian develops and licenses Symbian OS, an operating system for advanced 2.5G and 3G mobile phones. User interface layers are provided by third parties. These include Series 60 and Series 80 by Nokia, UIQ from UIQ Technology and MOAP for NTT DoCoMo.

Symbian eies av Ericsson, Nokia, Matsushita (Panasonic), Siemens, Sony Ericsson og Samsung

Hvis du vil vite mer:

http://www.symbian.com/symbianos/index.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Symbian

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Hæ, k600i? Den er jo skamgammel... Over et år siden den kom, var vel en av SE sine første 3G modeller. Er det sikkert på at det er den du mener? I såfall er k610i garantert bedre. k600i har dårligere kamera, har IKKE minnekort og kan stort sett ikke brukes til musikk. Den er fullstendig utdatert etter dagens standarder. Så, k610 er veldig mye bedre enn k600i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...