valle_city Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei...jeg har kjøpt meg et snowboard, men klarer ikke og stå på det. kan noen gi meg noen eks: på svinge ballanse osv... Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 For å svinge til høgre: len deg forover, press den bakerste foten nedover mens du stiller deg på tå-tuppen. Venstre: Len deg bakpå, press den bakerste foten nedover. Det er pretty much it.. så får du bare øve deg så går det nok etter hvert Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 kommer aldri til og lære og stå på snowboard før du faktisk har stått litt, kommer av seg skjøl det der Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vi har en egen snowboard tråd, men en god strategi er å tenke at du er en passer Press forfoten ned (venstre hvis du står regular) Da blir bakrefoten løs og kan svinge den til forsjellige kanter avhengig om du vil til høyre enn til venstre nesten som en påhengsmotor Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tråden bryter med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå