Opticane Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, må ha noe på en lekebutikk(evt. i kjøpesenter) IDAG (søndag) i Oslo.. noen som vet om noen søndagsåpne kjøpesentre/lekebutikker i Oslo? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Viktig pokémonturnering i dag? Trodde det var pålagt å ha stengt på søndager, men det er jo mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, må ha noe på en lekebutikk(evt. i kjøpesenter) IDAG (søndag) i Oslo.. noen som vet om noen søndagsåpne kjøpesentre/lekebutikker i Oslo? 7222706[/snapback] Prøvd flyplassen? :-) Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Viktig pokémonturnering i dag? Trodde det var pålagt å ha stengt på søndager, men det er jo mulig jeg tar feil. 7222748[/snapback] Hva med barnebursdag på mandag ettermiddag? (jobb formiddag) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Så handle på vei hjem fra jobb i morgen, evt. stikk innom en større bensinstasjon e.l. De har kanskje et godt utvalg av filmer og kanskje noe leketøy, iallefall på statoilstasjonen jeg jobbet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå