Heretique Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heretique: Ingenting bedre enn første gang man får kose med jenten sin. Kjedelig å høre at kompisen din måtte flytte, og at du måtte lide gjennom en Maiden-konsert, men du overlevde og det er det viktigste. 7733015[/snapback] Hvorfor lide seg igjennom en Maidenkonsert? Jeg hadde det kjempekoslig jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heretique: Ingenting bedre enn første gang man får kose med jenten sin. Kjedelig å høre at kompisen din måtte flytte, og at du måtte lide gjennom en Maiden-konsert, men du overlevde og det er det viktigste. 7733015[/snapback] Hvorfor lide seg igjennom en Maidenkonsert? 7734878[/snapback] Nei, det kan du jammen meg spørre om. Jeg har lurt på det samme selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Mitt beste minne fra livet er å se krabaten i avataren min bli født og holde ham i armene mine for første gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå