Gå til innhold

Dine beste minner fra livet - Del dem med oss!

Gjest

Anbefalte innlegg

Dine beste minner fra livet - post dem her

Minner er dyrebare ting. Minner er viktigere enn du tror.

Post dine minner. Del de med oss.

- Gode eller vonde

- Fra barndommen eller fra bare noen måneder tilbake

- Uinteresange minner, eller interesange

- Få minner, eller en hel side full

- Rare eller klare

Del de med oss! De første du kommer på i farten.

Det første minne jeg kommer på i farten var når jeg så Star Wars 3 på premieren. Kvelden etter lå jeg bare og tenkte på filmen til lagt på natt. jeg så den 3 ganger til etterpå på kino og kjøpte den på DVD dagen den kom. Etter filmen var det en slags parade utenfor kolluseum med stromtropper og darth vader og sånn.

Kom igjen, din tur.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EM i Portugal 2004. Jeg sto sammen med faren, broren utenfor stadion og skulle semifinalen. Denne kampen hadde jeg gledet meg til i over et år og jeg ble ikke skuffet. Selv om det var litt dårlig kamp var det fantastisk stemming og rop. Vi sto ved siden av Hellas fansen....WOW.De sang

:love:

Endret av brd
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest member-101642

-U2 - Valle Hovin 2005

-Skidag arrangert av skolen i år. En av de beste dagene hittil. Lang og dyp samtale med en skolens søteste og kjekkeste jenter.

-Klassetur til England

-Da den sinnssyke naboen min prøvde å skade meg når jeg var liten.

-Første skoledag

-Årene på ungdomsskolen. Muligens de beste årene i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Det første minne jeg kommer på i farten var når jeg så Star Wars 3 på premieren.

7222569[/snapback]

Du mener den orginale treeren, den som kom ut i 1983, lenge før du ble født, men som du fikk sett ved å reise tilbake i tid, ikke sant?

7425663[/snapback]

Eller mener han kanskje den treeren som kom ut i.. fjor? forfjor?

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Har mange fine minner! Men den siste tiden er de fleste ting jeg opplever sammen med kjæresten min! :love:

Sånn som sist fredag da han kom til byen og vi feiret vår 6 mnd dag! Den beste kvelden på lenge! Og herlig å ha å tenke på, siden jeg nå ikke kommer til å møte han på lenge.

Lenke til kommentar
Det første minne jeg kommer på i farten var når jeg så Star Wars 3 på premieren.

7222569[/snapback]

Du mener den orginale treeren, den som kom ut i 1983, lenge før du ble født, men som du fikk sett ved å reise tilbake i tid, ikke sant?

7425663[/snapback]

Den som kom ut i 1983 er nummer 6!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Den som kom ut i 1983 er nummer 6!

7428020[/snapback]

Jeg snakker om "original trilogy", altså A New Hope (I), The Empire Strikes Back (II) og Return of the Jedi (III). Det er nummer tre, EOD.

7428058[/snapback]

ja, men det ble skiftet. og nå kalles den SW6. Hvorfor lage diskusjon, når du vet hva jeg mener?

Lenke til kommentar
EM i Portugal 2004. Jeg sto sammen med faren, broren utenfor stadion og skulle semifinalen. Denne kampen hadde jeg gledet meg til i over et år og jeg ble ikke skuffet. Selv om det var litt dårlig kamp var det fantastisk stemming og rop. Vi sto ved siden av Hellas fansen....WOW.De sang

:love:

7222614[/snapback]

Du skulle prøvd å være i Hellas den kvelden.... var jo livsfarlig å så mye som tenke på å bevege seg utafor hotellrommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...