Ono30 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 når jeg starte pcen får jeg denne meldingen: NTLDR is missing, press any key to restart. Kan noen være snil og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det kan være mange årsaker til dette. Litt historie om hva som er gjort før vil hjelpe. Det kan være så enkelt som å sette riktig bootrekkefølge i BIOS. I verste fall kan disken være gåen. Lenke til kommentar
Ono30 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde to partitioner på pc-en min. der jeg hadde XP home edition på den ene og Vista RC1 på den andre. Jeg brukte Acronis bootwiser til å boote med. Nor jeg startet partisjonen med Vista i, Fikk jeg feilmelding om at det manglet en fil. Da bestemte jeg meg for å formatere partisjonen med Vista i og beholde den andre, men da jeg gjorde det og startet på nytt, sto det disk error. Da la jeg in acer recovery disk og formaterte hele greien. Det var da jeg fikk meldingen om at NTLDR mangler. Dere er veldig snille om dere hjelper meg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Les her: http://tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ta ut disketten hvis det er noen inni... Lenke til kommentar
Ono30 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tusen takk fir hjelpen Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 klarte du det?,ved å ta ut disketten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå