Mariusm1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er lei av å bruke penger på kult kabinett, så jeg skal ta å lage et selv.. Vurdere å lage det i tred å lage det støy dempet, men før jeg begynner vil jeg gjer ha tips, så versåsnild å post gode forslag om hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er lei av å bruke penger på kult kabinett, så jeg skal ta å lage et selv.. Vurdere å lage det i tred å lage det støy dempet, men før jeg begynner vil jeg gjer ha tips, så versåsnild å post gode forslag om hva jeg kan gjøre 7222513[/snapback] Hva er tred? Lenke til kommentar
Mariusm1 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er lei av å bruke penger på kult kabinett, så jeg skal ta å lage et selv.. Vurdere å lage det i tred å lage det støy dempet, men før jeg begynner vil jeg gjer ha tips, så versåsnild å post gode forslag om hva jeg kan gjøre 7222513[/snapback] Hva er tred? 7222583[/snapback] hehe, hm.. tred er dialekt, som i 'trærne' i skogen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er ikke tre et upraktisk materiale pga den holder varmen? Lenke til kommentar
Mariusm1 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva er vitsen med slike tråder? Hvorfor ikke bare lese faq's eller se i andres worklogs. Og BTW, hva gjør denne tråden her da? hører den ikke til i casemods? Er ikke tre et upraktisk materiale pga den holder varmen? 7222699[/snapback] Egentlig ikke, er jo bare å ha nok ventliasjon så er det NP Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? 7222775[/snapback] Nope. Endret 5. november 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? 7222775[/snapback] Joda, Lady fra Jotun, velg en kald farge... spør i fargehandelen de vet alt om dette... Endret 6. november 2006 av Pengu Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? 7222775[/snapback] Joda, Lady fra Jotun, velg en kald farge... spør i fargehandelen de vet alt om dette... 7228424[/snapback] En kald farge? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 du kan sikkert begyne med disse 2 tinga http://www.microplex.no/category.aspx?cat=158&mcat=c158 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er lei av å bruke penger på kult kabinett, Jeg fant ut at det kabinettet jeg lagde ble dyrere en å kjøpe et kult kabinett =). SKulle heller ha kjøpt et meg Lian Li kabinett. =( Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? 7222775[/snapback] Joda, Lady fra Jotun, velg en kald farge... spør i fargehandelen de vet alt om dette... 7228424[/snapback] En kald farge? 7230885[/snapback] Rød er en typisk varm farge, mens blå er en typisk kald farge. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror nok han skjønte det men Tror vel ikke fargen gjør det kaldere... bare det virker kaldere.. Tror jeg :S Lenke til kommentar
Mariusm1 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hat grblet å tenkt lenge, å har funnet ut jeg skal lage mej et "bærbar" prosjekt :!: bygge en maskin i en flightcase lignende koffert Flightcase koffert Desse var jo fryktli dyre, men Biltema, europris eller clas ohlson Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan ikkje jeg male noe på som ikke tiltrekker seg varme? 7222775[/snapback] Joda, Lady fra Jotun, velg en kald farge... spør i fargehandelen de vet alt om dette... 7228424[/snapback] Det gjelder kun ved sollys dette her. Mørke farger tiltrekker seg sollyd-varme (for å si det sånn) Så det å male det i en lys farge hjelper ikke stort. Men vifter der i mot (rimte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå