jawisa Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg får ikke mitt Microsoft Force Feedback USB ratt til fungere riktig i NFS:HP2, dvs det fungerer å styre med rattet, men force feedbacken fungerer ikke. Noen som har en løsning på dette? PS: jeg kjører Windows XP. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 samme her.. spillet sier i tillegg at den ikke skjønte rattet mitt i oppstarten av spillet. det funker å styre, og rister, men det kaller ikke jeg force feedback.. det er shake-crap-ps2-greie. mulig spillet ikke gir virkelig FF, men bare shake-greie? fikk ikke serlig bra feedback i NFS Porche heller.. har MS FF wheel, men ikke usb. noen som for virkelig FF i NFS HP2? Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har hatt det samme problemene med nfs 3, 4, Porsche og nfshp2. Jeg tror ikke electronic arts kan og lage brae spill! Lenke til kommentar
wissler Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg fikk ikke nfs 2 til å virke da jeg hadde win Xp. men etter at jeg innstalerte Win 2k så har det funket helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå